News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تسلیت آیت الله صفایی بوشهری در پی ترور دانشمند هسته ای و دفاعی و شخصیت برجسته علمی دکتر محسن فخری‌زاده

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در پی ترور دکتر محسن فخری زاده ، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، که منجر به شهادت وی شد، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین»

«إِنَّ الَّذينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ إِنَّا لا نُضيعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلاً»

شهادت دانشمند گرانقدر، متعهد، انقلابی و شخصیت برجسته و عالی مقام هسته‌ای و دفاعی، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به حضرت بقیة الله الاعظم روحی فداه و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و تمامی مردم ایران به ویژه نخبگان علمی و همچنین دانش هسته‌ای و دفاعی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

آن شهید ولایتمدار منشأ خدمات فراوان و تولیدات نوپیدا در عرصه های مختلفِ توان دفاعی و پیشرفت های هسته ای و خدمات گسترده علمی و فنآوری به ویژه پزشکی بودند و به عنوان یک شخصیت علمی ممتاز در فضای دانشی جهان شناخته شده و به عنوان یک مبتکر خلاق و مدیر توانمند علمی از وی یاد می‌شد و به همین جهت همواره مورد توطئه، شقاوت و جنایت صهیونیسم بین الملل و کاخ سیاه و جنایت امریکا بود. 5555

بی تردید این ترور جنایتکارانه نشان از عمق ترس سران جهان استکبار از پیشرفت علمی، تولیدات دانش بنیان و اقتدار همه جانبه ایران دارد که بحمدالله با هدایت های مقام معظم رهبری روز به روز بر توان خودکفایی و مرجعیت علمی و تولیدات دانایی محور ایران اسلامی افزوده می‌شود.

این ترور ضد انسانی بر همه جهان، جنایات و خیانت‌های سرکرده‌های شرارت بین‌المللی: امریکا، رژیم صهیونیستی و وابستگان مرتجع آنان در منطقه و پوشالی بودن مجامع حقوق بشری را افشا نمود.

این ترور همانند دیگر ترورهای شخصیت های ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برهان و دلیل روشنی بر تروریسم دولتی امریکا و رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی و وابستگان آن و مظلومیت و قربانی شدن ایران اسلامی و انقلابی و شخصیت‌های مؤثر و سرمایه های ارزشمند این کشور دارد.

منطق جهان استکبار، شرارت، جنایت، خشونت، تحریف، مقابله، براندازی و چپاول ثروت ها و سلطه جویی بر مراکز قدرت است. تنها راه اقتدار ایران اسلامی، پیروی از هدایت‌های مقام معظم رهبری و اتّکا و اعتماد هر چه شجاعانه تر و با همت والا به توان داخلی و دوری از نزدیکی به این جرثومه های فساد و جنایت جهانی است.

بی تردید افشای طراحان و عوامل پشت پرده و مسببان این جنایت ضد انسانی در فضای ملی و فراملی و مجامع بین المللی و برخورد قاطع با عوامل مستقیم و غیر مستقیم آن، اندکی از انتظارات انقلابی مردم ایران در مقابل این قبیل جنایات می باشد.

بار دیگر این مصیبت ناگوار را به همگان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش جهادی نخبگان علمی کشور و طلوع هزاران جوان نخبه مبتکر، راه آن دانشمند گرانقدر ادامه یابد و مایه پیشرفت و اقتدار ایران گردد.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

8 آذر 99

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com