مهمترین خبرها

: Покупка квартиры в ипотеку. Как взять в ипотеку квартиру быстро. Квартира в ипотеку от застройщика. Снять квартиру длительно без посредников. Быстро снять квартиру без посредников недорого. Снять квартиру посуточно без посредников. Сделать теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол электрический своими руками. Инфракрасный теплый пол своими руками.
Ремонт компьютера своими руками. Как взять кредит малому бизнесу без поручителей. Помощь малому бизнесу кредиты. Новые серверы world of warcraft. Все популярные серверы world of warcraft. Играть бесплатно в world of warcraft. Чертежи фрезерного станка по дереву. Качественные чертежи самодельных фрезерных станков. Чертеж фрезерного станка. Оценка стоимости недвижимости. Узнать рыночная оценка недвижимости. Оценка рыночной стоимости недвижимости. Хороший ремонт компьютеров срочно. Ремонт компьютеров на дому. Кредит на развитие малого бизнеса.

 

تقدیر آیت الله صفایی بوشهری از پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات اسرائیل

تقدیرآیت الله صفایی بوشهری از ستاد کل نیروهای مسلح در تحقق عملیات "وعده صادق"

پیام آیت الله صفایی بوشهری در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی

News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه 1400/04/04

پیام آدینه 1400/04/04

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

یکی از آموزه های سبک زندگی اسلامی در تمامی ابعاد زندگی شخصی، خانوادگی، اجتماعی، اداری، سیاسی و اقتصادی «صداقت» است. صداقت یعنی راست‌گویی و درست‌کاری. خداوند در قرآن پیرامون ارزش «صداقت» فرموده است:

«يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ كُونُوا مَعَ الصَّادِقِينَ» (سوره توبه، آیه: 119)

«ای مؤمنان تقوا پیشه کنید و همواره همراه راستگویان و درستکاران باشید.»

و پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله و سلم) فرموده است: «علَيكُم بالصِّدقِ فإنّهُ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ» (نهج الفصاحه، حديث 419) IMAGE

«بر شما باد صداقت زیرا صداقت دری از درهای بهشت است»

و همچنین خداوند متعال درباره ارزش صداقت در قیامت بیان داشته است:

«قالَ اللَّهُ هذا يَوْمُ يَنْفَعُ الصَّادِقِينَ صِدْقُهُمْ» (سوره مانده، آیه: 119)

«خداوند فرمود این روزی است که اهل صدق، صدقشان برای آنها نفع می دهد و یاری شان می کند.»

در این جمعه به محضر مبارک مردم ولایتمدار استان بوشهر نکاتی متذکر می‌شوم:

1. حماسه انتخابات برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزود و مردم عزیز ایران با تمام توطئه‌های جهان استکبار و وضعیت کرونایی کشور و گله مندی ها و کارشکنی ها در انتخابات حضوری نمایان پیدا کردند و از انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش های آن با هدایت های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» حمایت و حراست نمودند. ضمن تقدیر و تشکر از این حضور پرمعنا و حماسی از ریاست جمهور منتخب حضرت آیت الله رئیسی تقاضا دارم درباره رفع مشکلات اقتصادی، شایسته‌سالاری، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، عدالت خواهی، اشتغال، توسعه و پیشرفت ایران با برنامه‌ریزی دانش بنیان و مدیریت جهادی، تلاشی کارآمد داشته باشد و استان ولایتمدار بوشهر را به طور ویژه مورد توجه قرار دهند. همچنین با تبریک به همه منتخبین ارجمند شوراهای شهر و روستای استان بوشهر و آرزوی موفقیت برای آنان از خداوند توفیق هرچه بیشتر خدمت به مردم برای آن بزرگواران مسألت می نمایم.

2. هفته گرامیداشت قوه قضائیه را گرامی می داریم و امیدوارم که این قوه مهم که یکی از ارکان اساسی نظام مقدس اسلامی است در عرصه عدالت خواهی و مبارزه با فساد و پیشگیری از جرائم موفق باشد. یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه به ویژه شهید بهشتی و قدوسی را گرامی می داریم.

3. پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است. یکی از عوامل بحران زندگی فردی و اجتماعی جامعه امروز جهان و ایران، مسأله «اعتیاد» است. مبارزه قاطع و بنیادین با این پدیده شوم و عوامل تولید و توزیع آن یک ضرورت ملی و بین المللی است. بی تردید آموزه ها و تربیت صحیح نوجوانان و جوانان و توجه خانواده ها به فرزندان و رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی از دیگر عناصر رفع و پیشگیری از این بلای خانمان سوز است. یاد و خاطره شهدای مبارزه با سوداگران مواد مخدر را گرامی می داریم.

4. «محیط بانان» پاسداران حریم سلامت محیط زیست جغرافیای ایران می باشند. ضمن تشکر و قدردانی از این عزیزان از مسئولان محترم تقاضا دارم در عرصه مهیا سازی امکانات محیط بانی و حقوق و مزایای آن عزیزان توجه ویژه شود.

5. از مسئولان محترم عرصه بهداشت و درمان تقاضا دارم پیرامون مدیریت وضعیت کرونایی استان و رفع وضعیت نگران کننده آن در استان اقدام ویژه و فوری نمایند و همچنین از مردم عزیز تقاضا دارم با رعایت کارآمد دستورالعمل های بهداشتی مانع بیماری خود و محیط اجتماعی خویش باشند.

6. از مسئولان وزارت نفت درخواست دارم پیرامون وضعیت حقوقی و حق مشاغل تلاش گران عرصه نفت و گاز اقدامات مناسب و درخور داشته باشند و با توجه به کار سخت آنان مزایای مناسب در نظر بگیرند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com