مهمترین خبرها

: Покупка квартиры в ипотеку. Как взять в ипотеку квартиру быстро. Квартира в ипотеку от застройщика. Снять квартиру длительно без посредников. Быстро снять квартиру без посредников недорого. Снять квартиру посуточно без посредников. Сделать теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол электрический своими руками. Инфракрасный теплый пол своими руками.
Ремонт компьютера своими руками. Как взять кредит малому бизнесу без поручителей. Помощь малому бизнесу кредиты. Новые серверы world of warcraft. Все популярные серверы world of warcraft. Играть бесплатно в world of warcraft. Чертежи фрезерного станка по дереву. Качественные чертежи самодельных фрезерных станков. Чертеж фрезерного станка. Оценка стоимости недвижимости. Узнать рыночная оценка недвижимости. Оценка рыночной стоимости недвижимости. Хороший ремонт компьютеров срочно. Ремонт компьютеров на дому. Кредит на развитие малого бизнеса.

 

تقدیر آیت الله صفایی بوشهری از پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات اسرائیل

تقدیرآیت الله صفایی بوشهری از ستاد کل نیروهای مسلح در تحقق عملیات "وعده صادق"

پیام آیت الله صفایی بوشهری در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی

News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه 1400/05/22

پیام آدینه 1400/05/22

پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مورخ 22 مرداد ۱۴۰۰

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

راه حسین علیه السلام همان صراط مستقیم الهی است که نتیجه آن، سعادت در دنیا و رستگاری در آخرت می باشند. آن حضرت علیه السلام درباره هدایت و پالایش اجتماعی و وجوب آراستگی به فضائل و پیراستگی از رذایل که در فرهنگ و معارف اسلامی به «امر به معروف و نهی از منکر معروف» است چنین فرموده است:



«لا یَنْبَغِی لِنَفْسٍ مُؤْمِنَةٍ تَرَی مَنْ یَعْصِی اللّهَ فَلا تُنْکِرُ عَلَیْهِ».
«شایسته نیست انسان مؤمنی گناهکاری ببیند ولی نهی از منکر نکند»
(کنز العمّال، ج ۳ ص ۸۵ ح۵۶۱۴ )

امر به معروف و نهی از منکر، موجب نجات، رشد و کمال انسان است.

در این جمعه اول ماه محرم الحرام چند نکته به محضر مردم عزیز استان بوشهر متذکر می‌شوم:type 2

1. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» درباره مدیریت کارآمد کنترل بیماری کرونا مطالب مهمی ایراد فرمودند که به اهم آن اشاره تحلیلی می‌نمایم:
- آزمایش های تشخیص بیماری باید وسیع و رایگان باشد و مشکل شبکه توزیع دارو حل شود.
- واکسن از راه واردات و تولید داخل به هر شکل ممکن برای همه مردم تأمین گردد.
- نیروهای مسلح به کمک کادر درمان در تمامی نقاط ایران بیایند.
- مردم عزیز نیز شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و در مجالس حسینی تمامی امور بهداشتی مراعات شود.
- مساعدت‌های معیشتی به مردم آسیب‌دیده اجرا گردد.

2. تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه مسلمانان، شیعیان و عدالت خواهان جهان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم در دنیا رهرو راه اباعبدالله الحسین علیه السلام و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار گیریم. از تمامی هیئات مذهبی و مساجد استان بوشهر تقاضا دارم در تمامی مراسمات به ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی تمام موازین بهداشتی را اجرا نمایند.

3. از ریاست محترم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تمامی فرماندهان نیروهای مسلح و همچنین فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان صمیمانه تشکر می‌کنم که دستور داده و تمامی بیمارستان های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختیار مردم عزیز و بیماران کرونایی قرار گرفت، همچنین از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز به جهت تأمین برخی از اقلام دارویی، درمانی و تشخیصی تقدیر می‌کنم و از تمامی مراکز خیریه و خیرین محترم و نهادهای قانونی و مردمی تقاضا دارم به اشکال مختلف به کمک کادر درمان آمده و در خدمت مردم گرانقدر استان باشند و از مسئولان محترم ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان می خواهم تمامی مراکز درمانی و داروخانه ها را مجهز نموده و اقلام درمانی و دارویی تأمین کرده و در دسترس مردم گرانقدر به راحتی قرار دهند. در این راستا تمامی مصلاهای جمعه و مدارس حوزه علمیه در شهر بوشهر و سراسر استان در اختیار ستاد مقابله با بیماری کرونا و در خدمت به مردم عزیز قرار گیرد.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیة الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهری

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com