مهمترین خبرها

: Покупка квартиры в ипотеку. Как взять в ипотеку квартиру быстро. Квартира в ипотеку от застройщика. Снять квартиру длительно без посредников. Быстро снять квартиру без посредников недорого. Снять квартиру посуточно без посредников. Сделать теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол электрический своими руками. Инфракрасный теплый пол своими руками.
Ремонт компьютера своими руками. Как взять кредит малому бизнесу без поручителей. Помощь малому бизнесу кредиты. Новые серверы world of warcraft. Все популярные серверы world of warcraft. Играть бесплатно в world of warcraft. Чертежи фрезерного станка по дереву. Качественные чертежи самодельных фрезерных станков. Чертеж фрезерного станка. Оценка стоимости недвижимости. Узнать рыночная оценка недвижимости. Оценка рыночной стоимости недвижимости. Хороший ремонт компьютеров срочно. Ремонт компьютеров на дому. Кредит на развитие малого бизнеса.

فیلم | بیانات آیت الله صفایی بوشهری در برنامه سمت خدا در 27 اسفند 1402

مسئولانی که ترک فعل کنند تبعات کار به پای آنها نوشته می‌شود + تصاویر

فیلم | بیانات آیت الله صفایی بوشهری در برنامه جهان آرا در شبکه افق

News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه 1400/06/05

پیام آدینه 1400/06/05

 متن پیام آدینه این هفته نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

یکی از مهمترین فضائل اخلاقی انسان «خودپردازی اخلاقی» است. «خود پردازی اخلاقی» یعنی بررسی اخلاقیات و تصمیم و اصلاح عیب‌ها، رذائل و کمبودهای اخلاقی خویش می باشد. متأسفانه گاهی انسان بیش از آنکه به خود نگاه کند و خود را محاسبه و سپس اصلاح کند به بررسی عیوب دیگران می‌پردازد و با زبان تند و عملکرد تحقیرآمیز در اندیشه اصلاح آنان است در حالی که خود عیوب بسیاری دارد. خداوند در قرآن می فرماید:portrait 2

«أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ وَأَنْتُمْ تَتْلُونَ الْكِتَابَ أَفَلَا تَعْقِلُونَ» [سوره بقره، آیه: 44]
«آیا مردم را به خوبی ها دعوت می کنید ولی خود را فراموش می‌کنید و حال آنکه کتاب خدا را می‌خوانید، چرا تعقل نمی کنید؟»

امیرمومنان امام علی بن ابی طالب علیه السلام در این باره می فرماید:
« طوبى لِمَن شَغَلَهُ عَيبُهُ عَن عُيوبِ النّاسِ» [نهج البلاغة: الخطبة 176]
«خوشا به حال آن کس که مشغول رفع عیوب خود است و این کار او را از دیدن عیوب مردم باز داشته است.»

در این جمعه چند نکته به محضر مردم عزیز استان بوشهر متذکر می‌شوم:

۱. هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم را گرامی می‌دارم. آن دو شهید گرانقدر الگوی کامل برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز در راستای عدالت خواهی و پیشرفت بودند و از طرف دیگر با شهادت خود به جهان و تاریخ نشان دادند که دشمنان این انقلاب، بی‌منطق و دارای روح جنایت پیشگی و تروریسم بوده و حامیان آنان به سرکردگی امریکا ضد حقوق بشر هستند، هرچند آن جنایتکاران با استفاده از تریبون های تبلیغاتی و مراکز بین‌المللی، خود را به دروغ حامی حقوق جلوه می دهند.

۲. آغاز به کار دولت جدید را به ریاست جمهور و همه وزرا تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت برای آنان در خدمت به انقلاب و مردم عزیز و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» از خداوند متعال خواستارم. امیدوارم آن ریاست محترم جمهور و هیئت دولت مشکلات موجود به ویژه رفع بیماری کرونا و اوضاع اقتصادی و معیشت مردم را به طور ویژه و جهادی برطرف کرده و فضایی بر اساس عدالت و پیشرفت و خدمت هر چه تمام تر به مردم عزیز فراهم آورند.

۳. دوازدهم شهریورماه سالروز شهادت بزرگ مرد مبارزه ضد استعماری ایران (رئیسعلی دلواری) و روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس است. یاد و خاطره آن مجاهد مؤمن را گرامی می‌داریم. دلاور مردی که در زمانی که دولت مرکزی برده سیاسی اجانب بود و اکثر خواص زیر بیرق بیگانگان بودند با تأسّی به قرآن کریم و سیره معصومین علیهم السلام و فتوای مجتهدین بوشهر بر ضد متجاوزان قیام کرد و حماسه مقاومت آفرید و الگوی تمام عیار برای همگان گردید. وی نشان داد اعتماد به بیگانگانِ سوداگر خطایی بزرگ است و تنها راه استقلال مملکت، مقاومت است.

۴. بار دیگر تمامی مسئولان و مردم عزیز را به مراعات شیوه نامه های بهداشتی بیماری کرونا توصیه می کنم و از مسئولان بهداشت و درمان استان تقاضا دارم در خدمت هرچه تمام تر به مردم گرامی و بیماران محترم توجه بیشتری نمایند و در توسعه خدمات بیمارستانی و ارائه داروهای مورد نیاز، تلاشی جهادی داشته باشند. صمیمانه از کادر درمان و گروه های جهادی و تمامی خیرین و مراکزی که در خدمت مردم کوشیدند تشکر و قدردانی می نمایم.
خداوند متعال ظهور حضرت بقیة الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com