مهمترین خبرها

: Покупка квартиры в ипотеку. Как взять в ипотеку квартиру быстро. Квартира в ипотеку от застройщика. Снять квартиру длительно без посредников. Быстро снять квартиру без посредников недорого. Снять квартиру посуточно без посредников. Сделать теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол электрический своими руками. Инфракрасный теплый пол своими руками.
Ремонт компьютера своими руками. Как взять кредит малому бизнесу без поручителей. Помощь малому бизнесу кредиты. Новые серверы world of warcraft. Все популярные серверы world of warcraft. Играть бесплатно в world of warcraft. Чертежи фрезерного станка по дереву. Качественные чертежи самодельных фрезерных станков. Чертеж фрезерного станка. Оценка стоимости недвижимости. Узнать рыночная оценка недвижимости. Оценка рыночной стоимости недвижимости. Хороший ремонт компьютеров срочно. Ремонт компьютеров на дому. Кредит на развитие малого бизнеса.

آیت الله صفایی بوشهری؛ کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز استان تهران

کلیپ | دیدار مردمی آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر



کلیپ | راهبرد خبرگان تعیین، نظارت و حمایت از رهبری است

News

14011111
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه 1400/07/02

پیام آدینه 1400/07/02

پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مورخ 2 مهر۱۴۰۰



بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

یکی از آموزه های اجتماعی اسلام «احترام به دیگران» است. احترام به دیگران یعنی: آبروی دیگران را حفظ کردن و شخصیت آنان را نشکستن و با سخن نیک و رفتار شایسته با ایشان برخورد نمودن است. انسان به ویژه مؤمنان دارای ارزش و مقام والایی نزد خداوند هستند به همین خاطر باید حرمت و حریم آنان را پاس داشت و با تکریم و احترام با آنان رفتار نمود. چنانچه امام صادق علیه السلام فرموده است:

«الْمُؤْمِنُ أَعْظَمُ حُرْمَةً مِنَ الْكَعْبَةِ» (خصال صدوق، ج1، ص27)
«احترام به انسان مؤمن بالاتر از احترام به کعبه است»

در این جمعه به محضر مبارک مردم عزیز استان بوشهر نکاتی عرض می نمایم:

1. دوشنبه پنجم مهرماه روز اربعین حسینی است. اربعین حسینی نماد عشق و ایمان، وفاداری و پیوستگی مردم به مکتب حضرت امام حسین علیه السلام است همانطور که عاشورا خورشیدی پر فروغ و بی غروب از هدایت و قیام حضرت سیدالشهدا علیه السلام برای نجات و کمال مردم از افق اسلام عاشورایی است. جهان آینده به نام حسین علیه السلام رقم خواهد خورد و راه آن امام عرشی راه شهادت و تمدن آینده شایسته جهان خواهد بود و پیاده‌روی میلیونی اربعین، آغازی برای آن حادثه بزرگ و سرنوشت‌ساز تاریخی می باشد.type 4

2. بازگشایی مدارس شروعی ارزشمند برای تربیت علمی و اخلاقی دانش‌آموزان و دانشجویان می باشد. مناسب است تمامی امکانات آموزشی و پرورشی در خدمت تلاشگران این عرصه قرار گیرد و به وضع حقوقی و استخدامی کادر آموزشی توجه شود و شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان مهیا گردد و امکانات تحصیل در مناطق دوردست فراهم گردیده و در اختیار آنان قرار گیرد و در عرصه تحصیل حضوری با یک برنامه کاملاً سلامت محور و هماهنگ با ستاد مقابله با بیماری کرونا فضا سازی مناسب ایجاد گردد.

3. انتخاب استاندار محترم و جدید استان ولایتمدار بوشهر سردار محمدزاده را تبریک عرض می کنم و دعای خیر دارم و امیدوارم با انتخاب استاندار محترم استان بوشهر از طرف دولت گرانقدر، شرایط و وضعیت پیشرفت عمرانی، فرهنگی، معیشتی و اقتصادی مردم عزیز استان فراهم آورده شود. از همه مردم عزیز، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان محترم استان بوشهر تقاضا دارم که با وحدت، همدلی و اخلاق‌مداری، همکاری های لازم با آن استاندار محترم و جدید بوشهر داشته باشند و در یک محیط سالم و مناسب شرایط را برای پیشرفت استان ایجاد نمایند.
4. از تمامی مسئولان محترم تقاضا دارم در عرصه محرومیت زدایی مناطق دوردست استان تلاشی جهادی داشته باشند و نیازمندی‌های ضروری آنان را شناسایی و سریعاً برطرف نمایند.

5. ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند شورای سیاستگذاری ائمه محترم جمعه استان بوشهر و همچنین ائمه گرانقدر جمعه و ستادهای پرتلاش نماز جمعه، تقاضا دارم با توجه به شرایط بهبود یافته‌ی وضعیت بیماری کرونا، نمازهای جمعه در سراسر استان با مراعات شیوه نامه های بهداشتی و هماهنگی با ستاد مقابله با بیماری کرونا اقامه گردد و نماز عبادی سیاسی جمعه بار دیگر با برگزاری آن و حضور مردم عزیز تجلی شکوفاتری داشته باشد.
خداوند متعال ظهور حضرت بقیة الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com