News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

کار تعاونی فرهنگ سازی شود و توسعه یابد + عکس

به گزارش دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، به مناسبت هفته تعاون مدیرکل و جمعی از مسئولین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.160614000

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست ضمن گرامیداشت هفته تعاون و تقدیر و تشکر از تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: تعاوني يكي از شاخص هاي مهم توسعه در دنيا به شمار مي رود و در كشورهاي توسعه يافته از جايگاه ويژه اي برخوردار است بنابراين براي دستيابي به توسعه اي پايدار و تسريع در روند آن بايد به تعاون و تعاوني ها در كشور توجه بيشتري شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در جهان کنونی و حوزه کسب درآمد و تولید، اقتصاد شریطی پیدا کرده که فرد گرایی به هم گرایی تبدیل شده است به همین خاطر نظام اقتصادی جهان به سمت کار جمعی، سرمایه گذاری جمعی، دانش جمعی و تولید جمعی پیش می رود.

امام جمعه بوشهر فرمود: متأسفانه در کشور در عرصه تولید نگاهمان همیشه به سمت فرد گرایی بوده و به همین جهت عقب افتادگی های جدی در این عرصه ایجاد شده که با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تعاونی ها به عنوان یک اصل مسجّل و مسلّم برای پیشرفت در قانون اساسی قرار گرفت و این یک کار علمی و دانشی است.

وی ادامه داد: به همین جهت ما باید به مفهوم و کار تعاونی فوق العاده اعتقاد داشته باشیم و در این زمینه کار و فرهنگ سازی کنیم و آنها را توسعه دهیم.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر فرمودند: نقش تعاوني ها در كاهش مشكلات و موانع موجود در تسريع روند پيشرفت كشور بسيار پررنگ و انكارناپذير است.

آيت الله صفايي بوشهري فرمود: تعاون حركتي جمعي و اقتصادي است و در آن ضريب خطاي انديشه، شكست و زيان بسيار كم است و با دنبال كردن هدفي مشخص و مهم، سودآور، اشتغال زا و وحدت آفرين است.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com