News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بازار امداد در استان بوشهر راه‌اندازی شود + تصاویر

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقيه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان بوشهر، اظهار داشت: رسیدن کمیته امداد استان بوشهر به درجه و رتبه ممتاز توانمندی و بلوغ در شاخصه‌های خدمت رسانی در کشور جای شکرگزاری، افتخار و قدردانی دارد.

وی با اشاره به رتبه اول کمیته امداد استان بوشهر در بحث زکات و جشن عاطفه‌ها در کشور، افزود: کسب رتبه برتر کشور با توجه به جمعیت کمتر بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها ستودنی است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه امیدواریم بوشهر اولین استانی باشد که جشن توانمندسازی خانواده‌ها می‌گیرد، گفت: خدمت رسانی به مددجویان، تولید مسکن، توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش امداد بویژه با استفاده از راه اندازی پنل‌های خورشیدی نقش مهمی در رشد اقتصاد خانواده ها و رشد تولید ناخالص ملی کشور دارد.

وی مهمترین دغدغه مددجویان امداد را مسکن دانست و ادامه داد: گرفتن زمین، پرداخت تسهیلات و تولید خانه جزو برنامه های اصلی کمیته امداد استان بوشهر باشد و این مهم با شتاب لازم دنبال شود.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به کیفیت احداث مسکن مددجویی، بیان داشت: خانه هایی که برای مددجویان ساخته می شود مطابق با شرایط اقلیمی و زیست بوم منطقه و حیاط دار باشد و از ساخت واحدهای آپارتمانی که مددجویان را دچار سختی می کند، اجتناب شود.

وی با اشاره به جمعیت ۸۴ هزار نفری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان بوشهر، تاکید کرد: در یک سند چشم انداز مناسب همه خانواده هایی که شرایط توانمندسازی دارند، توانمند شوند و علاوه بر نظارت، آموزش ها و راهنمایی های لازم به آنها ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد:
بسیاری از خانواده ها تولیدی لباس و مواد غذایی و ... دارند و نیاز است بازار امداد امام بصورت مستقیم در شهرستان های ۱۰ گانه استان تدریجا راه اندازی شود.

وی به مزایای راه اندازی بازار امداد در سطح استان اشاره کرد و گفت: حل مشکل بازار فروش محصولات مددجویان، اشتغال زایی و ارزان بودن محصولات برای مردم از مزایای این بازار است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: کار اقتصادی بدون پیوست فرهنگی فایده ای ندارد و ما تنها متکفل امور مالی خانواده ها نیستبم بلکه امور فرهنگی هم مهم و اصل است.

وی عنوان کرد: استان بوشهر در سال جاری با جمع آوری ۱۳۸ میلیارد تومان زکات و ۳۸ میلیارد تومان کمک های جشن عاطفه ها در سطح کشور اول شد و این کار بزرگی است که باید این خدمات به اطلاع مردم رسانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: اطلاع رسانی این خدمات به مردم هم موجب خوشحالی آنها می شود و هم دیگران را به کمک بیشتر تشویق می کند‌.

khabar4 1402 12 17 1

khabar4 1402 12 17 1

khabar4 1402 12 17 1

khabar4 1402 12 17 1

khabar4 1402 12 17 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com