News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تسلیت آیت الله صفایی بوشهری در پی شهادت شماری از مستشاران ایران در سوریه

 « بسم الله الرحمن الرحیم »

﴿ اَلْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ وَ صَلَّی اللّهُ علی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرینَ، سِیَّما بَقیَّةِ اللّهِ فِی الأَرَضِینَ ﴾

﴿ منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ﴾

 بدین وسیله حمله تروریستی و جنایتکارانه رژیم سفاک و غیر مشروع صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که موجب شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران و همچنین تعدادی از مردم مسلمان سوریه گردید محکوم می‌نماییم.

 آن ضایعه اندوه بار را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه و خانواده‌های محترم آن شهیدان و مردم عزیز ایران و محور مقاومت تسلیت عرض می‌کنیم.

 بی تردید این نوع حملات وحشیانه تخلفی آشکار در نقض حقوق بین المللی و معاهدات سیاسی جهانی است که لازم است تمام مجامع سیاسی و مراکز حقوق بشری آن را سریعاً و صریحاً محکوم نمایند.

 در این واقعه ناگوار شهیدانی همچون سردار والا مقام سرافراز زاهدی از فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از همرزمان سردار مقاومت شهید سلیمانی و دیگر سرداران مستشار نظامی و یاوران مبارز ضد صهیونیستی بودند و همچنین شهید محسن صداقت از شهر وحدتیه استان سرافراز بوشهر که در راه دفاع از اسلام و مردم مسلمان منطقه و صیانت از حریم ولایت جان خود را فدا نمودند.

 باید رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی بداند که این حملات نشان از ضعف و قرار گرفتن در آستانه شکست مختوم خود دارد و به زودی پاسخ کمرشکن از ناحیه رزمندگان محور مقاومت خواهد دید.

 یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و شهدای محور مقاومت و این شهیدان والامقام گرامی می‌داریم و تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و علو درجه شهدا و پیروزی نهایی مسلمانان به ویژه مردم مظلوم و مقتدر غزه و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را از خداوند متعال خواستاریم.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

صفایی بوشهری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر/ محمدی زاده؛ استاندار بوشهر/ علی رزمجو؛ فرمانده سپاه امام صادق (ع)

١۵/ فروردین ماه/ ١۴٠٣

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com