News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تسلیت آیت‌الله صفایی بوشهری به مناسبت رحلت عالم جلیل‌القدر آیت‌الله شیخ احمد محمودی دشتی

 «بسم الله الرحمن الرحیم»

﴿وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ﴾ ؛ (بقره/156)

رحلت عالِم و فاضل جلیل‌القدر آیت‌الله شیخ احمد محمودی دشتی را به محضر خانواده محترم و داغدار ایشان، مردم استان بوشهر به ویژه اهالی شریف نوار ساحلی تنگستان و بندرعامری و روحانیت عظیم‌الشأن استان بوشهر تسلیت عرض می‌نمایم.

این روحانی فاضل، باتقوا و پارسا سال‌ها به تحصیل علوم حوزوی در نجف‌اشرف اشتغال داشت و بهره فراوان برد. وی پس از بازگشت از نجف‌اشرف در روستای بندرعامری بخش دلوار به تبلیغ معارف اسلامی، ارشاد مردم و رسیدگی به حل مشکلات مردم ولایت‌مدار این خطه پرداخت. اخلاق وارسته و مردم‌داری آن عالم جلیل‌القدر موجب گشت در میان مردم و ساکنان بخش ساحلی دلوار از جایگاه والایی برخوردار گردد. آن خاندان محترم با وجود بزرگان از اهل اجتهاد و فقاهت مانند حضرات آیات اخوان محمودی و برهان منشأ خدمات فراوان به مکتب اهل‌بیت «علیهم‌السلام» و و مردم شریف استان بوشهر گردیدند.

ایشان با مودّت و محبت به خاندان پیامبر گرامی اسلام «صلی الله علیه و آله و سلم» و ساحت مقدس حضرت ولی عصر «عجل‌الله تعالی فرجه الشریف»، تلاشی قابل تحسین در عرصه تبلیغ معارف الهی و خدمت به مردم داشت و در روز شهادت امام جعفر صادق «علیه السلام» پس از طی یک دوره بیماری طولانی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مجدداً درگذشت ایشان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند متعال ایشان را غریق رحمت واسعه خود گرداند و شفاعت اهل بیت «علیهم السلام» را نصیب نماید و به آن خاندان علم و تقوا، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

17/ اردیبهشت ماه/ 1403

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com