News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

از مسئولین می‌خواهم که به بازار اعتماد کنند، استقلال دهند و حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در همایش بسیج اصناف و یادواره شهدای اصناف استان بوشهر، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف، با بیان اینکه نقش اصناف در حوزه‌های تولید و توزیع، نقشی اساسی است، فرمودند: اصناف بخاطر ارتباط بسیار بالایی که با جامعه و گروه هدف دارند قدرت تأثیر گذاری بسیار زیادی در عرصه روان شناسی اقتصادی بر گروه هدف دارند و از آن طرف می‌توانند یک کارشناس بسیار خوب برای ارتقاء سطح کیفیت کار و کالا و نیازمندی‌های اقتصادی جامعه باشند.

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با بیان اینکه متأسفانه چون نگاه به اصناف و تجارت یک نگاه سنتی است ما عرصه اصناف را فقط یک عرصه واسطه گری تلقی کرده ایم و این بسیار نگاه اشتباهی است، افزودند: اصناف و بازار یک مجموعه‌ای هستند که در تمامی عرصه ها می‌توانند نقش تأثیر گذار و تعیین کننده‌ای داشته باشند.

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: باید در نگاه علمی و دانش بنیان به حوزه اصناف به ویژه در استان هایی مثل استان بوشهر که اقتصادی هستند تحول ایجاد شود و همچنین اصناف نیز باید در حوزه مدیریت خود، یک تحول ایجاد کنند.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه اصناف می‌توانند در رشد اقتصادی یک جامعه و حتی تولید ثروت، نقش بسیار مهمی داشته باشند، عنوان نمودند: اصناف می‌توانند در عرصه کنترل نرخ تورم و از آن طرف رشد اقتصادی و تولید ناخالص ملی بسیار تأثیر گذار باشند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در استان بوشهر بیش از 50 شهید بازاری داریم، بیان داشتند: بازاریان، اصناف و تجّار استان بوشهر در دفاع مقدس با همت بلند اقدام کردند و یک شکوهی از مجاهدت اقتصادی و پشتیبانی از نظام و دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید ناظر بر بازار باشند ولی مانع نباشد، اذعان داشتند: از مسئولین می‌خواهم که به بازار اعتماد کنند، استقلال دهند و حمایت کنند.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري در رابطه با بسیج اصناف اظهار داشتند: بسیج اصناف می‌تواند نقش مهمی در عرصه مدیریت بازار داشته باشد.

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین خاطر نشان نمودند: بازار ما بازار فرهنگ، دین، مکتب اهل بیت و از آن طرف انقلاب بوده است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون جهان استکبار تحریم‌های زیادی در عرصه‌های کار، کالا و مبادلات اقتصادی علیه انقلاب وارد کرده است، افزودند: در حال حاضر که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، اصناف می‌توانند در عرصه سیاسی و به ویژه در عرصه اقتصاد حماسه آفرین باشند.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري در پایان بیانات خود با اشاره به بازار استان بوشهر، تصریح کردند: باید به بازار و تجارت در استان بوشهر، نگاه فراملی داشته باشیم.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com