News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جهان استکبار به دنبال غروب خورشید انقلاب اسلامی ایران است. + گزارش تصویری

به گزارش اختصاصی روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز، آئین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای قرآنی و ورزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) به میزبانی استان بوشهر با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر و یکهزار نفر از دختران مددجویان کمیته امداد از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این آئین و طی سخنانی فرمودند: خداوند در زندگی برای انسان یک مسیر مشخص کرده که آن مسیر باعث می شود به رشد و کمال در تمامی ابعاد انسانی در دنیا و فرادنیا دست پیدا کند چون انسان یک موجود فرادنیایی است.

 

ایشان تصریح نمودند: هر حیات مقدمه حیات دیگری است به عنوان نمونه حیات دنیوی مقدمه حیات برزخی است اما حیات اخروی خود اصالت دارد و انسان همواره در آنجا ساکن است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري ادامه دادند: در این بین حیات دنیویِ انسان نقش بسیار مهم، سرنوشت ساز و تعیین کننده‌ای برای کیفیت زندگی برزخی و اخروی او دارد.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حیات الهی در دنیا دارای دو بُعد عقیدتی و اجرایی و رفتاری است، بیان داشتند: کسانی که در حوزه اعتقاد، معماری باطن آنها ایمان به خدا و دین است و حوزه رفتار، رفتار آن‌ها منبعث از دین و تقوا است، بهترین موجودات عالم وجود هستند.

 

ایشان در ادامه بیانات خود اذعان داشتند: سبک زندگی اسلامی در عرصه اعتقادات، ایمان به خدا، پیامبر، اهل بیت، اعتقاد به مبانی اعتقادی دین و در حوزه رفتار، پرهیز از گناه است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري یکی از ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی را عدم نا امیدی دانسته و اظهار داشتند: انسان ها به ویژه جوانان گاهی در مسیر زندگی مبتلا به گناه به صورت ناخودآگاه و خودآگاه می‌شوند و بعد متوجه اشتباه خود می‌شوند، خداوند می‌فرماید این شخص که متوجه گناه خود شده اگر به سمت من برگردد و توبه کند، نه اینکه من او را می‌بخشم بلکه این فرد محبوب من می‌شود.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طلوع مجدد اسلام و ادیان الهی است، فرمودند: جهان استکبار به دنبال این است که این خورشید یا زود غروب کند یا پشت ابرهای برنامه‌ریزی‌های انحرافی دشمن پنهان بماند، به همین خاطر توطئه‌ها و تهاجم‌های زیادی به ویژه تهاجم‌های فرهنگی و نرم علیه کشور انجام می‌دهند.

 

ایشان با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه سابق آمریکا در کتاب خود اعتراف کرده که داعش را ما خود به وجود آوردیم، افزودند: جهان استکبار، گروه‌های تروریستی را خود طراحی و ایجاد می‌کنند اما اکنون داعیه‌دار مبارزه با گروه‌های تروریستی از جمله داعش هستند و هم اینک کسانی در ائتلاف آنها برای مبارزه با داعش است که برخی از آن کشورها از حامیان داعش هستند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با اشاره به ائتلاف برخی از کشورها از جمله آمریکا جهت مبارزه با داعش و عدم دعوت از ایران، بیان داشتند: آنها ایران را در این ائتلاف دعوت نمی‌کنند چون می‌دانند وقتی که ایران را دعوت کنند دیگر نمی‌توانند آن توطئه‌هایی که در قبال این برنامه دارند را اجرایی کنند.

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com