News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

استان ولایتمدار بوشهر برای حفظ حریم ایران در جنوب کشور کافی است. + گزارش تصویری

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، به مناسبت هفته دفاع مقدس گردهمایی  سراسری فرماندهان دفاع مقدس با عنوان "قافله خورشید" با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری و استاندار بوشهر در سالن شهدای خلیج فارس برگزار گردید.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس و تشکر از برگزار کنندگان این همایش، فرمودند: تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نشان از این دارد که آن ارزش‌ها و آرمان‌ها و آن حماسه‌ها و مجاهدت‌ها، هنوز نیز در جامعه رنگ آسمانی به خود دارد و راه حماسه آفرینان زنده و بالنده است.

 

ایشان با تأکید بر عدم هدر رفت تلاش‌ها، کوشش‌ها و مجاهدت‌ها، افزودند: اعمال و امور دنیوی اگر در مجرای الهی باشد هیچ گاه از صفحه ثبت اعمال، برکات و آثار خارج نمی‌شود و این یک قاعده عمومی در کلان عالم وجود است.

 

رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اوج ایثارگری و مجاهدت را به نمایش گذاشتند.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري ادامه دادند: کوچک‌ترین عمل در راستای تحقق اراده الهی تا بزرگ‌ترین فداکاری، هم در دنیا و هم در آخرت، هیچ‌گاه از این دایره عنایات الهی خارج نمی‌شود.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در فضای زندگی انسان مبنا این است که هر عملی یک عکس العملی دارد، بیان داشتند: انسان اگر بتواند در محاسبات زندگی خود عملی انجام دهد که عکس العمل آن عنایت خدا باشد، این بهترین شیوه زندگی است و در فضای بحران در زندگی بشری اگر انسان تکلیف الهی خود را انجام دهد آن عکس العمل الهی نصیب او می شود.

 

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای کم‌نظیر آفریدند، تصریح نمودند: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اوج ایثارگری و مجاهدت را به نمایش گذاشتند.

 

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس امتحان خود را پس داده‌اند.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه در بحران‌ها شخصیت افراد مشخص می شود، اظهار داشتند: شما عزیزان پیشکسوت عرصه دفاع مقدس، مردانی هستید که در عهدی که با خدا بسته‌اید، صادقانه وفادار هستید و در این مسیر امتحان خود را داده‌اید و در راستای همان حرکت، پیرو فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای هستید.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر تأکید نمودند: شما عزیزان در هر جامعه‌ای که باشید مایه‌ی خیر و برکت و مانند ستاره بی‌غروبی هستید که خود نورانی هستید و هم جامعه را منور می‌کنید.

 

ایشان با بیان اینکه استان ولایتمدار بوشهر به خود می‌بالد که بزرگانی چون شما عزیزان دارد، فرمودند: در تمامی عرصه های نظام به ویژه دفاع مقدس، هر گاه نام رزمندگان استان بوشهر مطرح بوده با پیروزی، مجاهدت، سرافرازی ایران، دعای خیر امام و مقام معظم رهبری، سربلندی، افتخار خانواده‌ها و رعب و وحشت دشمنان، همراه بوده است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري تصریح کردند: بوشهر عزیز همچون مادری است که در طول تاریخ، رئیسعلی دلواری‌ها و شما عزیزان را پرورانده و هم‌اینک نیز این چنین است.

 

استان ولایتمدار بوشهر برای حفظ حریم ایران در جنوب کشور کافی است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود فرمودند: جهان استکبار مطمئن باشد اگر بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به ایران عزیز از طریق آب‌های خلیج همیشه فارس داشته باشد، استان بوشهر و رزمندگانی چون شما برای نابودی آنها بس خواهد بود.

 

اذعان داشتند: این شعار همیشگی و تاریخی مردمان بوشهر است که استان ولایتمدار بوشهر برای حفظ حریم ایران در جنوب کشور کافی است و در تاریخ این را اثبات کرده ایم.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: همگان معترفند که استان بوشهر استان ولایت، مجاهدت و مقاومت و استانی است که همیشه با خورشید بی‌غروب افتخار همراه بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com