News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مخالفت با سپاه پاسداران، مخالفت با اصل انقلاب است.

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز مسئولین اقشار سپاه استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن تبریک عید غدیر خم، فرمودند: عید غدیر خم، عید معیار و میزان شناخت اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

صدای شکستن قامت بلوک غرب و جهان سلطه شنیده می‌شود.

ایشان با بیان اینکه جهان در آستانه تحول عظیمی است، افزودند: این تحول قطعاً روند تاریخ را تغییر خواهد داد و همانطور که شوروی سابق و بلوک شرق به راحتی از بین رفت، صدای شکستن قامت بلوک غرب و سرمایه داری و جهان سلطه نیز آرام آرام شنیده می‌شود.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با اشاره به اینکه در تاریخ حیات آمریکا و اروپا هیچگاه جهان غرب به این درجه از ضعف در تمامی درجه ها مشاهده نشده است و رژیم اشغالگر قدس نیز هیچگاه به این ذلت نبوده، تصریح نمودند: هیچگاه در طول تاریخ، ایران اسلامی به این قدرت، عظمت و استواری مشاهده نشده و اینها همه در پرتو انقلاب اسلامی ایران است.

 

ولایت و ولایتمداری، عنصر اصلی پیروزی‌های اسلام و ادیان الهی است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: اساس انقلاب اسلامی ایران بر ولایت و ولایتمداری است و این عنصر اصلی پیروزی‌های اسلام و ادیان الهی بوده است.

 

ایشان در ادامه بیانات خود اذعان داشتند: الحمد الله انقلاب اسلامی ایران اوج ولایت و ولایتمداری است به همین خاطر همواره رو به جلو و پیشرفت بوده و بنیان های بنای دشمنان این انقلاب مرتب دچار سقوط و ریزش هستند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري همچنین اظهار داشتند: جهان سلطه و جبهه ضد انقلاب جهانی هر روز ضعیف تر می شوند و ایران اسلامی و انقلاب اسلامی و ارزش های آن روز به روز قوی‌تر، پرنورتر و گسترده‌تر می‌شود و این وعده خداست.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان نمودند: اینها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند اما خداوند اراده کرده که این نور را به کمال برساند هر چند کفّار خوش نداشته باشند.

 

سپاه پاسداران و بسیج عزیز هدیه خداوند به انقلاب اسلامی است.

ایشان ابراز داشتند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین ارکان هندسه نظام اسلامی ما است و بی تردید اگر سپاه نبود این انقلاب دچار چالش‌های جدی و مشکلات غیر قابل جبران بود.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه یکی از هدیه های خداوند به انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و بسیج عزیز است، فرمودند: هر مقدار که سپاه به قدرت کمی و کیفی خود بیافزاید، به قدرت انقلاب افزوده شده است، بدین جهت است که سران جهان سلطه و ضد انقلاب داخلی از اول انقلاب تاکنون با سپاه سر سازش نداشته و به شدت علیه سپاه سخن گفته‌اند و فعالیت کرده‌اند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه بیان داشتند: سپاه پاسدارن، سپاه و حافظ انقلاب است و حمایت و تقویت سپاه واجب و تضعیف آن حرام است و این یک حکم شرعی است.

 

مخالفت با سپاه پاسداران، مخالفت با اصل انقلاب است.

ایشان اذعان داشتند: کسانی که مخالف سپاه هستند در اصل مخالفت با اصل انقلاب می‌کنند و کسانی که حمایت از سپاه می‌کنند حمایت از انقلاب، ارزش های انقلاب، ولایت و اسلام می‌کنند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دارای محبوبیت ویژه‌ای است و این بخاطر این است که همواره در کنار مردم، از متن مردم، حافظ دین مردم و حافظ مرزهای این مملکت است و این محبوبیت یک نعمتی است که نه تنها در کل ایران بلکه در خارج از ایران نیز دیده می شود.

 

یادآور می‌شود اقشار سپاه استان بوشهر متشکل بسیج مداحان، هنرمندان، پیشکسوتان، اداری، کارگری، جامعه پزشکی، جامعه مهندسین، جامعه زنان، رسانه، دانشجویی، اساتید، اصناف، حقوقدانان و طلاب می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com