News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تنها راه مبارزه با تهاجم اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است. / استاندارد سازی کار و کالا یک ضرورت است.

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز، مدیر کل و مسئولین اداره کل استاندارد استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست با بیان اینکه یکی از اشکال مهم اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است، فرمودند: برخی از کشورها در فرآیند رشد و توسعه و پیشرفت خود، با تهاجم شدید اقتصادی از ناحیه جهان سلطه مواجه می شوند که تنها راه مبارزه با این تهاجم اقتصادی، طراحی، برنامه ریزی، مدیریت و باز تولید پروژه اقتصاد مقاومتی است.

 

اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که بر پای خود استوار است.

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که مبتنی بر اقتدار اقتصاد داخلی، خودکفایی در عرصه نیازمندی ها، ارائه محصولات اقتصادی به جهان خارج و مبارزه با تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی تحمیلی از ناحیه جهان سلطه باشد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري عنوان نمودند: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که بر پای خود استوار است و توسط فشارهای اقتصادی بیرونی به هیچ صورت قامت آن شکسته نمی شود.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حوزه استاندارد سازی کار و محصولات اقتصادی را بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی دانسته و تصریح نمودند: اگر محصول اقتصادی و کاری که مورد نیاز جامعه در عرصه زندگی است دارای استاندارد‌های لازم نباشد قطعاً این خود قامت اقتصاد مقاومتی را می‌شکند و فضا را برای فشار اقتصادی از ناحیه جهان سلطه فراهم می‌آرود.

 

استاندارد سازی کار و کالای داخلی یکی از اضلاع مهم اقتصاد مقاومتی است.

ایشان در ادامه بیانات خود اذعان داشتند: استاندارد سازی کار و کالای داخلی یکی از اضلاع مهم اقتصاد مقاومتی و عنصر پیشرفت، توسعه و اعتماد اجتماعی مردم در حوزه اقتصاد است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري ادامه دادند: به همین خاطر حوزه استاندارد و استاندارد سازی کار و کالا در همه بخش های مورد نیاز جامعه هم در فضای ملی و هم در فضاهای استانی یک ضرورت است.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان نمودند: هم اکنون وضعیت کار و کالا نسبت به دوره های ثابت فوق العاده بهتر شده و رغبت مردم به استفاده از کار و کالای داخلی نیز روز به روز بیشتر می شود و این به خاطر بالا رفتن کیفیت است که بخش عظیمی از این کار توسط شما عزیزان کنترل می شود.

 

ایشان ابراز داشتند: هر استان مانند یک خانواده است که شما عزیزان در استان بوشهر کار بزرگی برای این خانواده انجام می‌دهید و آن، حفظ سلامت، امنیت و استفاده مناسب از امور اقتصادی یک خانواده است.

 

استاندارد سازی باعث بالا رفتن امنیت اجتماعی می‌شود.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري تصریح کردند: کوچکترین مسامحه در حوزه استاندارد و استاندارد سازی، بزرگ ترین ضربه را به این خانواده وارد می کند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: هر چقدر در سطح ملی، کار و کالای استاندارد تولید شود، امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف گسترده‌تر می‌شود.

 

ایشان اذعان داشتند: اداره استاندارد یک اداره بسیار مهم در مدیریت اقتصادی و سلامت اجتماعی جامعه و یکی از عوامل مهم پیشرفت نظام در صحنه‌های ملی و فراملی است.

 

اداره استاندارد باید مسائل مورد نظارت خود را اولویت بندی نماید.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از بیانات خود، تأکید نمودند: اداره استاندارد باید با تشکیل یک اتاق فکر، مسائل مورد نظارت خود را اولویت بندی نماید و این یک ضرورت است.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه لازم است عرصه هایی که به شکل دولتی به جامعه ارائه می شود مانند آب، استاندارد سازی شوند، بیان داشتند: آب منطقه دشتی استان بوشهر دارای فلوراید بسیار بالاتر از استاندارد است و این مسئله باعث بروز بیماری های دهان و دندان بسیاری برای مردم آن منطقه و تحمیل هزینه به خانواده ها و فشار بر نظام می‌گردد، به همین خاطر این آب باید استاندارد سازی شود.

 

ایشان در ادامه فرمودند: ما در زندگی با بسیاری از مسائل شخصی و خانوادگی مواجه هستیم اما مهم‌ترین بخشی که انسان نیاز به استاندارد دارد، مسائل معنوی، خانوادگی و نوع تعاملات اجتماعی است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری همچنین آمار طلاق در کشور را بالا دانستند و تأکید نمودند: ما باید کوشش کنیم که زندگی ها استاندارد شود.

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com