News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

وحدت و همدلی تمامی مسئولین استان در سایه ولایت. +گزارش تصویری

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی استان ولایتمدار بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری، استاندار و معاونین وی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارشد سپاه استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیر کل دادگستری استان برگزار گردید.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در ابتدای این جلسه ضمن خوشامدگویی به حاضرین، خواستار وحدت و همدلی تمامی مسئولین در سایه ولایت در استان شدند.

 

ایشان در ادامه به فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در آذرماه سال 1358 اشاره داشته و بسیج را مایه عزت، جدیت و اقتدار در جامعه اسلامی دانستند و بر گسترش بیش از پیش آن در همه لایه‌های جامعه تأکید نمودند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در ادامه جهت شتاب روند توسعه و پیشرفت در سطح استان، خواستار احصاء تمامی ظرفیت‌ها و پیگیری آنها در سایه وحدت و همدلی در سایه ولایت در سطح استان و کشور شدند.

 

در ادامه این نشست، استاندار بوشهر در رابطه با روند توسعه و پیشرفت استان مطالب مهمی ایراد نموده و از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همه عزیزانی که برای عزت استان با وحدت و همدلی، دولت را یاری می‌نمایند قدردانی و تشکر نمودند.

 

در این جلسه همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محترم دادگستری استان، فرماندهان ارشد سپاه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرمانده محترم نیروی انتظامی استان مطالبی بیان فرمودند.

 

این جلسه 5 مصوبه نیز داشت که آن، شناسایی همه ظرفیت‌های استان با وحدت و همدلی در سایه ولایت با پیگیری‌های لازم در سطح استان و کشور، برنامه‌ریزی لازم جهت پروژه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سطح استان، رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان جهت جذب بیشتر سرمایه‌گذاران، نگاه ویژه به مناطق کم برخوردارتر استان و پیگیری لازم برای سهم بیشتر استان در اصلاح قانون بودجه و برنامه ششم توسعه، بود.

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com