News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

در تمامی لایه‌های جامعه، مدیریت قرآنی حاکم شود.+ تصاویر

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر ،صبح امروز، نفرات برگزیده جشنواره قرآنی "مدها و متان" کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست، استان بوشهر را یک استان قرآنی دانسته و فرمودند: امیدوارم استان بوشهر که از دیرباز یک استان قرآنی بوده و در سطح ایران شناخته شده است، روز افزون بر این معنا افزوده شود و نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی نیز بدرخشد.

 

در تمامی لایه‌های جامعه باید انس با قرآن وجود داشته باشد.

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: در سطح جامعه باید در تمامی لایه‌ها و طبقات از سنین کودکی تا بزرگسالی و کهنسالی، انس به قرآن داشته باشیم چون قرآن چیزی است که با دنیا آمدن انسان، در کنار انسان قرار می‌گیرد و تا هست باید در کنار قرآن بود.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه، ثمره‌ی معیّت با قرآن، زندگی سعادتمند الهی در دنیا و رستگاری در برزخ و آخرت است، افزودند: هر کس که با قرآن مأنوس باشد قطعاً در فضای زندگی مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرد و آثار و برکات دنیوی، برزخی و اخروی شامل حال او می شود.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین بیان داشتند: یکی از کارهای بسیار خوبی که در سطح کشور صورت می گیرد همین جشنواره مدها و متان است که عزیزانی که در مساجد، مهمان خانه خدا هستند، متنعّم به قرآن می‌شوند.

 

قرائت و روخوانی صحیح در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

ایشان در ادامه بیانات خود به ارائه نکاتی در زمینه‌های قرآنی پرداخته و اظهار داشتند: در فضای قرآنی باید قرائت و روخوانی صحیح در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري در پایان بیانات خود، با اشاره به زندگی قرآنی، فرمودند: بخشی از زندگی قرآنی، مدیریت قرآنی است و باید در تمامی لایه های جامعه، آموزه‌های قرانی حاکم باشد و این باعث می شود عنایت های الهی شامل یک جامعه قرآنی شود.

 

در پایان این نشست از برگزیدگان جشنواره "مدها و متان" با اهدا لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است که جشنواره "مدها و متان" مسابقات رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن، اذان و نهج البلاغه می‌باشد که در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌گردد.

     

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com