News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

93933939به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر از مراکز فرهنگی، مساجد، حسینیه‌ها، بانیان، خادمان، نوحه خوانان، مرثیه سرایان، روحانیون، عزاداران، هیات‌های مذهبی، رسانه‌ها، صدا و سیما به جهت برگزاری عزاداری و تبلیغ آموزه‌های اهل بیت(ع) بویژه امام حسین(ع)در ماه محرم و صفر تشکر و قدردانی کرد.

 

ایشان با اشاره به اینکه امید است آموزه‌های این مکتب آسمانی نقش اساسی در زندگی ما پیدا کند، اظهار کردند: برگزاری مراسم اهل بیت(ع) اساسا ایمان و مودت به اهل بیت (ع) و دین است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: شرکت در مراسمات مذهبی به ما کمک می‌کند تا ایمان ما به رهبران الهی و دین افزایش پیدا کند و هم طریق زندگی الهی را بیاموزیم.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، خاطرنشان کردند: 9 دی یوم اللهی است که در تاریخ ایران دارای جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

ایشان فرمودند: 9 دی تجلی بصیرت ولایی و حضور حماسه‌ساز مردم برای اثبات و وفاداری و مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه بوشهر تصریح کردند: روز حماسه ساز 9 دی روز به یاد ماندنی مقاومت مردم در برابر توطئه‌های بیگانگان و فتنه‌گران منافق است.

 

آیت الله صفایی بوشهری درادامه بیانات خود فرمودند: این روز، روز بزرگ و به یادماندنی از متن مردم بپا خواست و به حضور حماسی دفاع از ولایت فقیه و برخورد قاطع با فتنه، فتنه‌گران، منافقان و حامیان آنها تبدیل شد.

 

ایشان 9 دی را روز همیشه ماندگار اوج شکوه بصیرت و ولایتمداری مردم ایران توصیف کردند و بیان داشتند: 9 دی روز فریاد نه بزرگ ملت ایران اسلامی به فتنه‌گران و آری گفتن به هوشیاری، بصیرت و اطاعت محض از مقام عظمای ولایت است.

 

امام جمعه بوشهر تصریح کردند: 9 دی یک شاخص و میزان برای تمام تاریخ جهان است که مردم ایران همواره با ولایت و علیه فتنه و فتنه‌گران هستند.

 

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود فرمودند: در جریان فتنه ناگفته‌های بسیاری است و کسانی که در این زمینه مطلع و آگاهی بیشتر دارند باید آنها را به موقع بیان کنند.

 

ایشان همچنین اظهار داشتند: در جریان فتنه چقدر سینه‌ها بدرد آمد، دل‌های بسیاری شکست و هنوز این غم‌ها در سینه‌ها هست و اینها همه بخاطر انحراف فتنه‌گران از راه و مسیر انقلاب است.

 

امام جمعه بوشهر افزودند: هدایت‌های رهبری، بصیرت افزایی خواص، ولایتمداری مردم، عنایات خداوند متعال و امام زمان(عج) و روح بسیجی و اوج تدین مردم بود که توانست موج عظیم بین المللی فتنه و تحرکات فتنه‌گران را از بین ببرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشتند: روز 9 دی به همه اصحاب فتنه داخلی و خارجی نشان داد که مردم ایران یک لحظه خیانت فتنه‌گران را فراموش نکرده و ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در همه عرصه‌ها، خاطرنشان کردند: مردم باید همیشه و در همه حال هوشیار باشند زیرا اصحاب فتنه هیچگاه از انقلاب اسلامی نخواهند گذشت.

 

ایشان با اشاره به فتنه‌های صفین، نهروان  و جمل در زمان امام علی(ع) تاکید کردند: مردم باید هوشیار باشند بخاطر اینکه دشمنان دست از انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: اگر فتنه از بین رفت باید دید فتنه آینده چه فتنه‌ای است، پس در هر فتنه‌ای ولایت فقیه میزان است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه تخطی از ولایت موجب انحراف است، بیان داشتند: هر جایی دیدید فردی یا حزبی کوچکترین انحرافی از ولایت فقیه دارد، بدانید از اصحاب فتنه است.

 

نماینده ولی فقیه هچنین با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) به مسیحیان راستین، تصریح کردند: ایمان، عدالت و مبارزه با ظلم و ستم از ویژگی‌های مسیحیان واقعی است.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com