News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

شیوه مبارزه با فساد در کشور کارآمد نبوده است.

 

IMG 6662به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولان سازمان بازرسی کشوربا بیان اینکه فساد ناشی از نداشته بنیه اعتقادی و دینی بر انسان مترتب می‌شود اظهار داشتند:  فساد یک مقوله‌ای است که وقتی انسان در خفا دنیا قرار می‌گیرد بدون تربیت دینی مسائل دنیوی و مادی در تمایلات و ذهن و روح او جلوه گر می‌کند.

 

ایشان  با بیان اینکه سلامت زندگی باید فرهنگ سازی شود تصریح کردند: فرهنگ سازی زندگی سلامت باید در عرصه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، علمی و فن آوری در جامعه  ترویج داده شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر تدوین نقشه جامع مبارزه با فساد  خاطرنشان کردند: در مبارزه با فساد راه‌های کارشناسانه و دانش بنیان طراحی نشده و در این زمینه نقشه جامعی وجود ندارد.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه باید به طور ریشه‌ای با فساد مبارزه شود افزودند: مبارزه با فساد در ابعاد گوناگون در جامعه یک ضرورت است و در این راستا باید نقشه جامع مبارزه با فساد در ابعاد گوناگون طراحی و تدوین شود

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: شیوه مبارزه با فساد در کشور کارآمد نبوده است.

 

ایشان با بیان اینکه مسئولان مبارزه با فساد باید فرا قوه باشند تاکید کردند:مسئولان مبارزه با فساد باید یک نیروی فرا قوه با تشکیلات مجزا و بدون وابستگی به جایی باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مبارزه با فساد باید از دوران کودکی آموزش داده شود افزودند: باید از پیش دبستانی این امر را آموزش بدهیم و اینتا بتوانیم سلامتی در تمامی سطوح جامعه شاهد باشیم.

 

آیت الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه در زمینه مبارزه با فساد باید ریشه‌ها را بررسی کنیم، اظهار داشتند: نقشه دانش بنیان مبارزه با فساد باید طراحی و تدوین شود و همه نهادها می‌توانند در این زمینه اقدام و همکاری کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com