News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

از موهبت وقف در جهت دفاع مقدس تهاجم نرم استفاده شود.+تصاویر

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست، با بیان اینکه وقف، هدیه خداوند به انسان و حیات زندگی انسان است، فرمودند: وقف، هم احیاء کننده‌ی واقف است و هم موجب آبادانی و خدمت به کسانی که باقیمانده‌اند، می‌باشد.

 

ایشان با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مهم وقف، حوزه عرفان وقف است، افزودند: بزرگ ترین وقف انسان، وقف وجود خود برای خدا است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه کمال انسان، وقف کردن خود و تمام دارایی‌ها برای خدا است، بیان داشتند: فلسفه حیات انسان، موقوفه کردن خود برای خدا است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان در بخش دیگری از بیانات خود تصریح نمودند: الحمدالله با تلاش‌های انجام گرفته، تحول عظیمی در اوقاف کشور صورت گرفته و شرایط روزافزون به نحو مطلوب به سمت آن آرمان ها و اهداف وقف پیش می‌رود.

 

ایشان همچنین اظهار داشتند: هدف از وقف علاوه بر عرفان وقف، آبادانی، تولید و ارتقاء سطح فرهنگ منابع انسانی است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري در ادامه تصریح نمودند: وقف، هم مایه‌ی جبران و ارتقاء سطح و هم مایه‌ی عمران و آبادی زندگی بشری و منابع انسانی است.

 

نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی شرایط کنونی جهان و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تهاجم گسترده فرهنگی است، فرمودند: اگر ما بتوانیم از این موهبت وقف در جهت دفاع مقدس تهاجم نرم استفاده کنیم کار بزرگی صورت گرفته و مقام معظم رهبری نیز بر این معنا بسیار تأکید دارند.

 

ایشان در پایان ابراز داشتند: اگر در کنار عمران و آبادی‌ها به حوزه دفاع مقدس جنگ نرم به ویژه حوزه فرهنگ، از طریق اوقاف و دیگر نهادهایی که این چنین هستند، پرداخته شود قطعاً به یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری و مشکلات نظام ورود پیدا کرده‌ایم و ان شاء الله برطرف می شود.

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com