News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

احیاء سیره شهدا، کمتر از شهادت نیست.

احیاء سیره شهدا، کمتر از شهادت نیست.

 

IMG 8790000به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، جانشین کنگره شهدای روحانی به همراه متولیان معاونت کنگره و همچنین مسئول ستاد کنگره شهدای روحانی بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار فرمودند: قطعاً نقش روحانیت در تاریخ اسلام و جهان، جایگاه بسیار ویژه و مهمی دارد.

 

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: شهدای روحانیت، ستاره های بی غروبی هستند که همواره می درخشند و برکات می‌آفرینند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه تجلیل و تکریم شهدا خود موجب آموزش آموزه های این عزیزان است، افزودند: شهدا نیازی به تجلیل و تکریم ندارند و این ما هستیم که به تکریم آن عزیزان نیاز داریم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه بالاترین افتخار یک روحانی، شهادت در راه خداست، تصریح نمودند: عالم شهید مقامی دارد که قابل توصیف نیست و احیاء سیره شهدا با حفظ آثار، کاری کمتر از شهادت نیست.

 

ایشان با بیان اینکه احیاء یاد و خاطره شهدا، آفرینش مدرسه شهادت به جامعه است، فرمودند: تجلیل از شهدا بیان تاریخ زنده ای برای الگو گیری و فهم است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري اظهار داشتند: در استان بوشهر با برگزاری یادواره شهدا روحانیت، در این زمینه کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

ایشان در پایان ضمن تأکید بر ثبت و ضبط نقش روحانیت استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فرمودند: روحانیت در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور نقش موثری داشته و حتی در مقابله با استکبار پیش قدم بوده اند.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com