News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد با حضور آیت الله صفایی بوشهری+تصاویر

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در در آیین مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر با تبریک ایام اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی‌های متمایزی نسبت به دیگر نیروهای مسلح سایر کشورهای جهان هستند اظهار داشتند: اسلامی، انقلابی، مردمی، ولایت‌مداری و دانش بنیانی از شاخصه‌های مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در تاریخ نیروهای مسلح جهان منحصربفرد است.

ایشان با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف افزودند: نیروهای مسلح ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم افزاری  و دفاعی واقتدار در عرصه عملیات میدانی دارای توانمندی‌های منحصر بفردی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، افزودند: نیروهای مسلح ارتش و سپاه پاسداران چنان منظومه‌ای از نیروهای مسلح ایران تشکیل داده‌اند که در مدار دفاع مستحکم و در عرصه عملیات اقتدار آفرین، عزت بخش و غرورآفرین هستند.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کردند: دشمنانی که دنبال جنگ نیابتی هستند بدانند ارتش و سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های زمینی، هوایی، دریایی، پدافند، انتظامی و امنیتی چنان آماده‌اند که کوچکترین تعرض به کشور با بزرگترین واکنش و پاسخ مواجه می‌شوند.

ایشان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار هستند افزودند: نیروهای مسلح استان بوشهر در تمامی رده‌ها با توانمندی واقتدار در اوج آمادگی برای اجرای فرامین فرمانده کل قوا رهبرمعظم انقلاب اسلامی قرار دارند.

 

  

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com