News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

شکوفایی اقتصاد جامعه با برداشتن تحریم‌ها محقق نمی‌شود

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه  بیست و نهم خرداد ماه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار داشتند: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید تلاش کنیم که از این ایام به خوبی استفاده کنیم.

 

nmaz93333

ایشان از ماه مبارک رمضان به عنوان فرصتی مناسب برای افزایش معنویت و تزکیه نفس یاد کردند و افزودند: امیدواریم که با توفیق الهی در این ماه بتوانیم بیشترین بهره را از برکات ماه مبارک ببریم.

 

امام جمعه بوشهر ماه رمضان را ماه قرآن خواندند و در ادامه بیانات خود فرمودند: باید به خوبی به برنامه‌های قرآنی در این ماه توجه شود و از فضایل قرآن در این ماه بیش از گذشته بهره‌مند شویم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدای غواص اشاره کردند و بیان داشتند: مردم ایران اسلامی بار دیگر حضوری گسترده و باشکوه در مراسم تشییع شهدای غواص داشتند و این موضوع بیانگر حرکت مستمر مردم در در مسیر ولایت و ولایتمداری است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کردند: از مهمترین  پیام‌های بین‌‌المللی شهدای غواص می‌توان به عزت‌آفرینی، مقاومت در مقابل سلطه‌گران و اقتدار و پایمردی در حفظ منافع ملی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اشاره کرد.

 

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشتند: آل سعود در یمن جنایات زیادی را مرتکب می‌شود و به جای اینکه بین مسلمانان اتحاد ایجاد کند، در پی ایجاد تفرقه و جنایت بین مسلمانان است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان اشاره کردند و فرمودند: دشمنان با این فشارها در پی دست‌یابی به اهداف دیگر خود است.

 

ایشان با بیان اینکه مسائل هسته‌ای حلال مشکلات اقتصادی نیست،فرمودند: دشمنان به این مذاکرات نیاز دارند و از همه توان و ظرفیت‌های خود برای ایجاد فشار بر ایران استفاده می‌کنند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تنها راه شکوفایی اقتصاد ایران توجه به تولیدات داخلی بر اساس برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشتند: تحریم‌های دشمنان در مسائل اقتصادی بی‌اثر نیست ولی همه مشکلات نیز با رفع تحریم‌ها بر طرف نمی‌شود.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com