News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران باشد

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست فرمودند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همان ابتدای تشکیل، منشأ آثار و برکات بسیاری بوده و گذشته از اینکه حافظ ارزش ها و آرمان ها بوده در برخی از مقاطع موجب تحول و منشأ صیانت و حراست از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 

ایشان با بیان اینکه اساساً تبلیغات یک کار الهی است، افزودند: تبلیغ و بلاغ یعنی داشته ها و یافته هایی که می تواند به مرور زمان از وجود انسان و جامعه محو شود اما با تبلیغ و بلاغ احیاء شده تا به دست فراموشی سپرده نشود و انسان و جامعه از خط تقوا و داشته های الهی خارج و مبتلا به انحراف نشود.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند:تبلیغات یک عنصر بسیار مهم است که آرمان ها، ارزش ها و داشته های الهی و انقلابی را فراموش نکنیم و روز افزون آن را ارتقاء ببخشیم.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران باشد، اظهار داشتند: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انقلاب اسلامی این است که نگذارد آرمان ها و ارزش های انقلاب در طول تاریخ به فراموشی سپرده شود و از آن طرف سطح آن را ارتقا دهد و این یکی از مهمترین کارهایی است که در انقلاب باید صورت گیرد و یکی از نمونه های آن، 9 دی است.

 

امام جمعه بوشهردر همین رابطه افزودند: 9 دی یک نماد برای حفظ اصلالت ها و آرمانها و ارزش ها به ویژه در حوزه ولایت مداری و صیانت از حریم ولایت و انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: در فتنه 88، دشمنان خارجی و داخلی طرح براندازی مخملی را طراحی کرده و تمام امور را برای اینکار اماده کرده بودند اما آن تبلیغات الهی که در صدر آنها مقام معظم رهبری بود ایجاد بصیرت وهدایت کرد و آن آرمان ها و ارزش ها را احیاء کرد و نهادها و نیروهای ولایتمدار نگذشتند با تبلیغات دشمنان، مردم آرمان ها و ارزش ها را به فراموشی بسپارند و با توجه به وظیفه ای که در قبال انقلاب دارند به موقع در صحنه حاضر شوند و آن را حفظ کنند و سطح آن را ارتقا دهند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري همچنین اظهار داشتند: هم اینک در فضای مدیریت رسانه ای بین المللی و نظام مدیریت اندیشه جهانی، یک نبرد تبلیغاتی وجود دارد و در این عرصه هر کس که بتواند افکار و اذهان را مدیریت کند موفق خواهد بود.

 

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: تبلیغات کار مهمی است اما متاسفانه تبلیغاتی که انجام می شود مقطعی است بلکه باید مستمر و دارای یک سامانه دانش بنیان باشد و با یک برنامه ریزی خاص، هدفمند، نظام مند و روش مند تبلیغات انجام شود والحمدالله در بوشهر این سیستم مشاهده می شود.

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com