News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

لزوم تجدید نظر در مدیریت حج/ هزینه بالای حجاج برای خدمات ناچیز

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز عید قربان با تبریک عید به تمامی مسلمانان جهان، اظهار داشتند:قربان یعنی انسان به فرمان و در راه خدا ایثار کند.1757355899

 

ایشان  افزودند: حداقل ایثار در این زمان عدم گناه، انجام واجبات و ترک محرمات است.

 

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امسال عید قربان با آغاز بسیاری از اتفاقات خوب مواجه شده است، عنوان کردند: آغاز هفته دفاع مقدس، آغاز سال جدید تحصیلی و هفته ولایت از رویدادهای بزرگ و تاثیر گذار این هفته است.

 

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کردند: با اجرای برنامه‌های ویژه در هفته دفاع مقدس و دهه ولایت باید فرهنگ ها و رفتار های خوب را در جامعه رواج داد.

 

آیت الله صفایی بوشهری خطاب به مسئولان آموزشی استان، فرمودند: مراکز آموزشی با برنامه‌ریزی‌های صحیح باید بتوانند، فرهنگ و علم را در دانش آموزان نهادینه کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حادثه های رخ داده در عربستان را محکوم می‌کنیم، بیان کردند: در قبال هزینه‌های زیادی که زائران پرداخت می‌کنند از کوچکترین حق که امنیت است برخوردار نیستند و با عدم مدیریت آل سعود و حادثه‌های دردناکی روبرو هستند.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com