News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تصحیح و بررسی بیش از 30 کتاب درسی در بوشهر /نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به تصحیح کتب درسی در استان

 

آیت الله صفایی بوشهری: تاکنون 15 کتاب درسی آموزش و پرورش در بوشهر تصحیح شده و 17 کتاب دیگر نیز در دست تصحیح و بازبینی است و این کار بسیار بزرگی است.

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز آیین تجدید پیمان کانون تربیت اسلامی استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی بوشهر برگزار گردید.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین فرمودند: حاکمیت دینی تفاوت جوهری با حکومت های بشری دارد و در طول تاریخ همه حکومت های غیر دینی دچار بحران نظری و انحلال بوده است.

 

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: حکومت دینی یک طرح عرشی برای رسیدن انسان به سعادت و کمال به شمار می رود.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري عنوان نمودند: برای نجات بشر و کسب کرامت انسانی باید جهان در پرتو انقلاب اسلامی ایران در مسیر الهی هدایت شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان ادامه دادند: نظام اسلامی برای نجات انسان آمده ولی صهیونیست در برابر آن مقاومت می کند زیرا وجود صهیونیست بر پایه تسلط بر مراکز سیاسی، علمی و اقتصادی است.

 

ایشان در ادامه افزودند: آمریکا بعنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی نیز اگر چنگال تسلط خود را بر مراکز اقتصادی و سیاسی بردارد از هم پاشیده می شود.

 

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري اظهار داشتند: امروز ایران بعنوان یکی از کشورهای جوان جهان محسوب می شود ولی در مقطعی سعی بر این بود با شعارهایی چون فرزند کمتر این جمعیت جوان را از ایران بگیرند.

 

نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه این استان دومین استان جوان کشور است افزودند: امروزه بیشترین شمار جوانان در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها هستند و این وظیفه سنگینی را متوجه آموزش و پرورش و آموزش عالی کرده است.

 

ایشان افزودند: چنانچه عملکردها در این دو حوزه ضعیف باشد در پیشرفت علمی دچار توقف و ایستایی خواهیم شد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري تاکید کردند: پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت ذخایر بزرگی هستند و باید از تجربه گرانبهای آنها در رسیدن به پیشرفت علمی نهایت استفاده صورت گیرد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان داشتند: حدود پنج سال است که وزارت آموزش و پرورش نسبت به استان بوشهر نگاه جدید و فوق العاده ای دارد و کتاب های درسی پایه های مختلف تحصیلی مدارس را جهت تصحیح و بازبینی به استان بوشهر ارسال می‌کند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: این امر در کشور تنها مختص استان بوشهر است و تاکنون 15 کتاب درسی آموزش و پرورش در بوشهر تصحیح شده و 17 کتاب دیگر نیز در دست تصحیح و بازبینی است و این کار بسیار بزرگی است.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com