News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مسئولین در زمینه اشتغال و ازدواج در خدمت ناشنوایان باشند+تصاویر

   

آیت الله صفایی بوشهری: مسئولین با تمام وجود در ایجاد زمینه‌های اشتغال، ازدواج و فضاهای سالم ورزشی و تفریحی در خدمت ناشنوایان باشند.


 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز، جمعی از ناشنوایان موفق و ورزشکار استان بوشهر به مناسبت 8 مهر (30 سپتامبر) روز جهانی ناشنوایان با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر دراین دیدار ضمن تبریک عید غدیر، فرمودند: شما گذشته از اینکه واقعاً خوب هستید، ورزشکار و مایه‌ی افتخار استان نیز هستید و صمیمانه از شما تشکر و قدردانی می کنم.

 

ایشان تصریح نمودند: بزرگترین مدال شما، مدال شخصیت بالای شما است و الحمد الله شما در سطح استان به عنوان چهره‌های موفق، اخلاقی و دینی مطرح هستید.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري عنوان نمودند: لازم است که مسئولین با تمام وجود در ایجاد زمینه‌های اشتغال، ازدواج و فضاهای سالم ورزشی و تفریحی در خدمت شما باشند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه می‌توان گفت اگر یک عضو از انسان حذف شود، خداوند در اعضای دیگر اقتدار ایجاد می کند، اظهار داشتند: الحمدالله شما دارای ضریب هوش بسیار بالا هستید به همین خاطر مردم شما را خیلی دوست دارند و تا کنون هیچکس از شما در طول تاریخ، بدی ندیده و هر چه دیده اند خوبی بوده و این نشان از شخصیت بالا و تدین شما دارد.

 

ایشان همچنین افزودند: از مسئولین تشکر می‌کنم که همکاری و کوشش می‌کنند که فضا را برای زندگی راحت شما فراهم کنند و از همه این عزیزان تقاضا دارم با جدیت بیشتر و فعالیت بیشتر این کار را انجام دهند.

 

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري اظهار داشتند: امیدوارم خیرین و خیریه‌های قوی به خیریه های موجود در این زمینه کمک کنند و بتوانند مشکلات شما عزیزان را یکی پس از دیگری برطرف نمایند.

 

نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه هم اکنون مهمترین کار برای شما، تحصیل و مهارت افزایی در عرصه اشتغال است، تصریح نمودند: وقتی که تحصیل و مهارت باشد تلاش هایی که دیگران برای کارآفرینی انجام می‌دهند، ثمر می دهد اما اگر تحصیل و مهارت در عرصه فنی نباشد هر چقدر هم که برای ایجاد تعاونی ها تلاش شود، ثمر نمی‌دهد.  

 

ایشان ادامه دادند: به همین خاطر باید هم خواهران و هم برادران به تحصیلات خود ادامه دهند و به حوزه فنی و حرفه ای توجه ویژه داشته باشند و با امید به آینده و توکل به خدا و ایجاد تعاونی های خوب که مسئولین ایجاد می کند، ان شاء الله دست به دست هم دهند و ایجاد اشتغال و درآمد زایی کنند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه آرزوی من این است که همه شما موفق و تحصیل کرده باشید و دارای اشتغال و زندگی بسیار خوب باشید، افزودند: در بین ناشنوایان استان، ورزشکاران بسیار خوبی در سطح ملی داریم و من به خود می بالم و افتخار می کنم که در استانی هستم که همه به ویژه شما عزیزان خوب هستند و قلب من مالامال از عشق و محبت به شماست.

 

 

  

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com