News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

استفاده از دستگاه های الکترونیک در حفاظت پرواز ضروری است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز اعضای شورای فرماندهی سپاه فرودگاه های استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست با بیان اینکه نظام اسلامی در جهان معاصر مانند طلوع خورشید در تاریکی است، فرمودند: هدف جهان سلطه، چپاول ثروت ها و تسلط بر مراکز قدرت و اعمال اندیشه های خود است.

 

ایشان افزودند: انقلاب اسلامی ایران مانند فجر صادق و خورشیدی در شب است که طلوع کرده که بگوید صبح نزدیک است و مردم جهان با انقلاب اسلامی ایران بیدار شدند.290994 2

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: جهان استکبار با آن جوهره‌ی استعماری و استثماری، نمی‌تواند انقلاب اسلامی ایران را تحمل کند چون هر روز که می‌گذرد به مرگ خود نزدیک تر خواهد شد به همین خاطر دست به اقدامات متفاوت مانند جنگ های نرم و سخت و ایجاد  گروه‌های تروریسی می زند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح نمودند: یکی از موارد حمله جهان استکبار که انعکاس بین المللی دارد، هواپیما ربایی است و بیشتر از آنکه به دنبال خود هواپیما و پناهندگی باشند به دنبال انعکاس مطبوعاتی آن هستند.

 

ایشان در ادامه اظهار داشتند: یکی از پروژه های دشمن، هواپیما ربایی، تخریب فرودگاه ها و بهره برداری های سیاسی از آن است و چون این مسئله یک مسئله بین المللی است و انعکاس بین المللی دارد به همین جهت برنامه ریزی می کنند که این عملیات صورت گیرد.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری افزودند: ایران در ابتدا با تهدید دشمن در عرصه پرواز مواجه بود ولی نظام اسلامی ایران با یک برنامه ریزی نوین در سطح جهان و ورود سپاه پاسداران به عرصه حفاظت پرواز و فرودگاه ها، این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: دشمن اینطور نیست که دست از این گونه عملیات ها بردارد به همین خاطر عزیزان حفاظت پرواز باید خیلی مراقب باشند و مراقبت های جدی در این کار داشته باشند.

 

ایشان استفاده از دستگاه های الکترونیک در این عرصه را بسیار ضروری دانسته و افزودند: در این عرصه لازم است که بررسی جغرافیای خطر و همچنین بازرسی های کالایی و شخصی به صورت الکترونیک و توسط دستگاه های الکترونیکی انجام گیرد.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان، نگاه هوشمندانه، استفاده از تکنولوژی برتر نظارت و بازرسی و آمادگی عملیات بی خطر در هواپیما را در این عرصه بسیار مهم عنوان نمودند.

 

 

290994 2

 

290994 2

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com