News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

8 جنگنده F18 و ناو ترومن آمریکا حریف اقتدار سپاه بوشهر نشد


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در خطبه های امروز نمازجمعه با اشاره به انتخابات آینده اظهار داشتند: حضور مردم در انتخابات نفس تازه ای به جامعه می دهد و موجب حرکت این نظام به سمت جلو و رعایت اصل آن یعنی حضور حداکثری مردم در انتخابات می شود.namaze2225


آیت الله صفایی بوشهری با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشتند: فردی اصلح برای مجلس و خبرگان انتخابات شود که از انسانهای مومن و انقلابی، متدین، بصیر و معتقد به ارزشها در جبهه استکبارستیزی و پیرو خط امام(ره) و ولایت فقیه باشد.


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه کشور و اهمیت نمازجمعه ابراز داشتند: نمازجمعه قرارگاه بصیرت است و موهبتی برای انقلاب و نظام ما است و باید نسبت به آن حساسیت داشته و نمازهای جمعه باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.


ایشان با قدردانی از نیروی دریایی سپاه پاسداران به دلیل رشادت هایشان در بازداشت نظامیان آمریکایی در آبهای خلیج فارس فرمودند: نیروی دریایی سپاه با هوشیاری و دلاوری تمام ابهت آمریکا را شکست داد.


آیت الله صفایی بوشهری خطاب به کشورهای منطقه که مورد حمایت آمریکا هستند اظهار داشتند: کشورهایی که فکر می کردند آمریکا پشتوانه آنها است عظمت سپاه ایران را دیدند که چگونه شکست خوردند و بدانند که خون رئیسعلی دلواری ها و شهید مهدوی ها هنوز در رگ جوانان جنوب و این مرزوبوم می جوشد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: هنگامی که آنها وارد مرزهای آبی ایران شدند هشت فروند هواپیمای جنگنده اف18و ناو آمریکایی ترومن برای نجات آنها وارد منطقه شدند که با اقتدار نیروی دریایی سپاه بوشهر دستگیر شدند.


آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم اشاره کردند و اظهار داشتند: مقام معظم رهبری اعلام کردند که یک خط مقاومت باید طراحی شود با شاخصه های بصیرت و ایستادگی که در موقع نیاز همه در صحنه حضور داشته باشند.


ایشان به تاکید رهبر معظم انقلاب به دو عنصر اساسی بصیرت و تحلیل روشن سیاسی پرداختند و بیان داشتند: در جریانات ضد نظام به ویژه آمریکا و ریاست جمهوری انواع و اقسام حمایتها را از فتنه گران کردند و همین عنصر بصیرت بود که باعث حفظ نظام و انقلاب شد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به تحولات منطقه با بیان اینکه استکبار و گروه‌های تروریستی در مقابل ایران صف کشیده‌اند، بیان داشتند: همانطور که در فتنه 88 بصیرت و ایستادگی به موقع مردم موجب شکست توطئه‌های دشمنان شد باید با بصیرت و حضور همیشگی برای دوام و استمرار نظام تلاش کرد.


امام جمعه بوشهر در ادامه به سالروز شهادت فدائیان اسلام شهید نواب صفوی، واحدی و ذوالقدر و شهدایی که در خفقان دوران ستم شاهی و در مسیر انقلاب اسلامی ایران از جان گذشتند و مظلومانه به شهادت رسیدند اشاره کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com