News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بزرگ‌ترین مشکل ورزش استان، عدم مدیریت صحیح اقتصاد ورزش است /بوشهر نیازمند استخر با استانداردهای بین المللی است

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مسئولین و ورزشکاران هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان بوشهر، فرمودند: ورزش یک مقوله استراتژیک است و هر جامعه ای که دارای ورزش همگانی و قهرمانی باشد، یک جامعه بالنده، پرنشاط و پرامید برای زندگی و باعث پیشرفت و توسعه یک نظام است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: ورزش برای سالم سازی و سالم مانی فردی و اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند و جامعه ای که ورزش در آن نهادینه شود، کمترین آسیب اجتماعی را خواهد داشت.

 

ایشان با بیان اینکه شنا یک ورزش کاملاً علمی است، اظهار داشتند: در این رابطه باید کارهای زیادی صورت گیرد و یکی از این کارها، تهیه زیرساخت هاست.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با تأکید بر ایجاد زیرساخت های این رشته در استان بوشهر، افزودند: هیئت شنا استان بوشهر باید استخر مناسب با استانداردهای بین المللی داشته باشد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه ورزش شنا ورزش سنگینی است و عمر ورزشی قهرمانان این رشته پایین است، تصریح نمودند: این ورزش سنگین نیازمند نیروی جوان است به همین خاطر آموزش، استعدادیابی و پرورش قهرمانان باید از دوران کودکی و نونهالی شروع شود.

 

ایشان در ادامه عنوان نمودند: از دوران کودکی و نونهالی باید شنا به صورت علمی و استاندارد به دانش آموزان به شکل همگانی آموزش داده شود و این خود زمینه ای مناسب جهت استعدادیابی این رشته ورزشی است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مسابقات همگانی شنا باعث گسترش این رشته ورزشی می شود، تأکید نمودند: مسابقات درون استانی شنا از دوره های پایه تا بزرگسال به صورت حرفه ای و همگانی در استان برگزار گردد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با بیان اینکه باید برنامه ریزی آینده نگرانه داشته باشیم، اظهار داشتند: کوشش شود که در کنار مسابقات درون استانی، مسابقات ملی نونهالان و کودکان نیز در بوشهر برگزار گردد.

 

ایشان در پایان بزرگ‌ترین مشکل ورزش در استان بوشهر را عدم مدیریتصحیح اقتصاد ورزش دانسته و گفتند: وجود اسپانسر در رشته های مختلف شنا ضروری است و باید سیستم اسپانسرینگ برای این ورزش طراحی شود که این خود نیازمند مدیریت اقتصاد ورزش است.

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com