News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تجدید بیعت و میثاق ولایتمداری سران ایل قشقایی با مقام معظم رهبری+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در آستانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نخبگان، فرهیختگان و نمایندگان ایل قشقایی مستقر در استان بوشهر با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بار دیگر با آرمانهای مقام معظم رهبری و ولایت فقیه تجدید بیعت نمودند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر ضمن تبریک آغاز دهه فجر طلوع مجدد اسلام و با تقدیر از وفاداری ایل قشقایی به ولایت و مقام معظم رهبری فرمودند: از عشایر به ویژه ایل قشقایی جهت این کار بزرگ و میثاق با ولایت و اینکه خود را فدایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری می‌دانند، صمیمانه تشکر می‌کنم و قطعاً این پیام را محضر مبارک مقام معظم رهبری خواهم رساند و سلام گرم ایشان را نیز خدمت شما تقدیم می‌دارم.

ایشان افزودند: عشایر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مقاومت و مقابله با تهاجم بیگانگان و مزدوران، و همچنین اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و علم و فناوری نقش بسیار مهمی داشته و دارند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جمعیت عشایر کشور، جمعیت بسیار موفقی است، اظهار داشتند: عشایر یکی از موفق ترین اقشار جامعه است و هیچ گاه طالب برداشت از انقلاب نیست بلکه در خدمت انقلاب است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه ایل بزرگ قشقایی تاریخ بسیار پرشکوهی دارد، تصریح نمودند: مرحوم «صولت الدوله قشقایی» یکی از چهره های برجسته تاریخ ایران است که نه تنها در عرصه مبارزات با انگلیس و دولت های قاجار و پهلوی و همراهی با فتوای بزرگان و علما و بودن در کنار رئیسعلی دلواری بلکه در حوزه های تعلیم و آموزش نیز با ایجاد دارالتربیه ای که بعد از وی، مرحوم «بهمن بیگی» آن را ادامه داد، در تاریخ ایران بسیار اثر گذار بود.

ایشان با بیان اینکه ایل قشقایی توانمندی های بسیار بزرگی در تمامی عرصه ها داراست، افزودند: عشایر حضور ثأثیرگذاری در دانشگاه و حوزه و عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ، مقاومت و بیداری و سیاست با نگاه ولایتمداری دارند که نشان از ایجاد تحولی عظیم در عرصه عشایر است و این نشأت گرفته از ریشه ای است که در بزرگان خود داشته اند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه عشایر همواره باری بر انقلاب نداشته بلکه بالی برای انقلاب بوده‌اند، افزودند: زنان عشایر با مقاومت و پایداری و مردان عشایر با شجاعت و دین داری، کارهای بزرگی در تاریخ انجام داده اند که سرآمد همه این جریان ها، بزرگانی امثال صولت الدوله و شاه منصور خان است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با تأکید بر اینکه ما در استان بوشهر به وجود مبارک عشایر افتخار می کنیم، اظهار داشتند: عشایر انسان های بسیار بزرگ، بافرهنگ، موثر، مفید، متدین، خدوم و الحمدالله به گونه‌ای ولایتمدار هستند که باعث خوشحالی ما و شادی قلب مقام معظم رهبری هستند.

در پایان این دیدار، لوح تجدید پیمان ایل قشقایی با مقام معظم رهبری به حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از سوی سران این ایل اهدا گردید.

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com