News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

باید به سمت تولید، کارآفرینی و پشتوانه سازی در بازار رویم + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز پنجم اردیبهشت ماه، رؤسای اتحادیه های صنفی مرکز استان با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار افزودند: اصناف  در ساختار هندسه زندگی بشری، واسطه تولید و مصرف است و نقش بسیار مهمی در هندسه اقتصاد زندگی دارد.

ایشان بیان داشتند: سلامت معنوی و مادی اصناف یکی از مهمترین ارکان پیشرفت و قوام اقتصادی جامعه است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بازار بوشهر همیشه متأثر از بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده، افزودند: در عرصه بازار در استان از دیرباز بخاطر ارتباط با بازار خارجی دچار مشکل بوده ایم و بازار ما یک بازار صادراتی نبوده بلکه مصرفی بوده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه هیچگاه در بازار استان بوشهر تدبیر تولید نداشته ایم، اظهار داشتند: برای اینکه بازار قدرت رقابت پیدا کند باید به سمت تولید درون استانی برویم.

ایشان ادامه دادند: اگر در استان تولید داشته باشیم مدیریت بازار بسیار راحت تر خواهد بود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری گفتند: یکی از مشکلات جدی بازار استان بوشهر این است که حوزه تولید مایحتاج داخل استان به ویژه شهر بوشهر بسیار ضعیف است که به دنبال آن مدیریت بازار نیز ضعیف خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اصناف نیازمند یک اتاق فکر قوی است، تأکید نمودند: در بازار استان باید به سمت تولید، کارآفرینی، کار علمی و پشتوانه سازی رویم.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com