News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام حضرت آیت الله صفایی بوشهری به جشنواره قرآنی شهرستان تنگستان

بسم الله الرحمن الرحیم

«كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَيْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلَى صِرَاطِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ»

« ابراهیم - 1»

سپاس و ستایش خدای را سزاست که کتاب هدایت وحیانی قرآن را با نوایی موزون به ما موهبت نمود و درود و سلام بی کران بر پیام آور سخن الهی و خاندان آسمانی اش که با بیان خویش بر فروزش شعاع نور خورشید قرآنی افزودند.

قرآن کتاب هدایت انسان از تاریکی های همه جانبه به سوی نور تعالی الهی است و دیوان کشف حقایق آفرینش در دو عرصه دنیا و فرا دنیایی می باشد. انسان معاصر بدون قرآن بسان کشتی توفان زده ای است که گرفتار در گرداب مرگ معارف و فضائل است.

قرآن در شرایط کنونی جهانی، تنها راه نجات از سقوط در باتلاق متعفن انحراف و انحطاط و ابتذال و عاملی مهم و مؤثر در صعود به معراج کمال انسانی است.

استان ولایتمدار بوشهر، از دیرباز به عنوان یک استان قرآنی مطرح بوده است و هم اینک مراکز قرآنی و شخصیت های اخلاقی و علمی این کتاب آسمانی در استان بوشهر از موفق ترین مراکز و شخصیت های قرآنی محسوب می شوند.

ضمن تبریک روز مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی «صلی الله علیه و آله وسلم» صمیمانه از تلاش‌های امام جمعه محترم شهر اهرم و مسئولان موسسه قرآنی حضرت ابراهیم خلیل الله تشکر و قدردانی می‌نمایم و آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان عرصه قرآن دارم.

از خداوند تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الأعظم و همچنین طول عمر مقام معظم رهبری و موفقیت همه اهالی قرآن مسألت می‌نمایم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

95/02/16

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com