News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

امنیت یکی از مهمترین زیرساخت های حیات یک جامعه است+تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز (یکشنبه) حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار فرماندهان یگان ویژه نیروی انتظامی استان بوشهر، فرمودند: امنیت یکی از مهمترین عوامل رشد، پیشرفت و سلامت جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: اگر امنیت وجود نداشته باشد تمام مختصات زندگی انسان دچار تزلزل خواهد شد.

ایشان تصریح نمودند: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امنیت یکی از مهمترین زیرساخت های حیات یک جامعه است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر همچنین اظهار داشتند: امنیت موجود در کشور یک نعمت خداوندی است و باید قدر آن دانسته شود.

ایشان در ادامه عنوان نمودند: دستگاه ها و نهادهای متولی حفظ و ارتقاء سطح امنیت، نقش مهمی در حیات و پیشرفت یک جامعه ایفا می کنند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری گفتند: تمامی امور حیاتی یک جامعه مدیون وجود عزیزانی است که متصدی امر حفظ و ارتقاء سطح امنیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان نمودند: نیروی انتظامی از ابتدای تأسیس تاکنون امتحان بسیار خوبی پس داده و هر روز که می گذرد اقتدار آنها بیشتر نمایان می شود.

ایشان ابراز داشتند: نیروی انتظامی ایران در سطح جهان یک نیروی انتظامی محبوب محسوب می شود و مردم پشتیبان آن هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه یگان ویژه در مواقع بحرانی بیشترین حضور در صحنه ها را دارد، عنوان نمودند: یگان ویژه در تمامی عرصه های امنیتی و خدماتی توانسته حافظ امنیت و باعث ارتقاء سطح امنیت، ایجاد امید به مردم و یأس به مخلین عرصه امنیت باشد.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر استان استراتژیک و ویژه ای است و از جهت جغرافیای امنیتی فوق العاده مهم است، اظهار داشتند: استان بوشهر با داشتن شرایط ویژه و از آن طرف، وجود دشمن و نیروهای ضد امنیت داخلی که بنا بر ایجاد ناامنی در آن دارند، حضور یگان ویژه باعث بالارفتن امنیت و ارتقاء سطح آن شده است. 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com