News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

باید از کشاورزان حمایت کرد و آنها را از بحران نجات داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهربا اشاره گلایه کشاورزان استان مبنی بر خسارت های فراوان بر اثر عدم خرید محصولات خود فرمودند: کشاورزان استان سیفیجات کشت کرده اند و دچار بحران خرید شده اند به طوری که برداشت برای آنان مقرون به صرفه نیست.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کشاورزان استان بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را پیش گرفته اند و محصولاتی با کیفیت را تولید می کنند خطاب به مسؤولان ابراز داشتند: آیا این حمایت از اقتصاد مقاومتی است.

ایشان افزودند: برخی از مسؤولان با وجود محصول در داخل استان اما از جای دیگر خرید می کنند؛ باید از کشاورزان حمایت کرد و آنها را از بحران نجات دادnmaz1.

آیت الله صفایی بوشهری ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار داشتند: حضرت مهدی(عج) عصاره انبیاء و ائمه است و وجود این حضرت آنقدر مهم است که در انتها زمانیکه ارتحال پیدا می کند و اوج می گیرد دنیا از بین می رود.

ایشان وجود امام زمان(عج) را مایه آرامش و آبادانی، تقوا و اخلاق و عدالت عنوان کرد و ابراز داشتند: هرچند دشمنان داخلی و خارجی در پی اسلام هراسی و شکست این سامانه الهی هستند اما وجود این حضرت مانع از این می شود که اسلام ناب محمدی دچار تزلزل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر فرمودند: انقلاب اسلامی ایران قلعه ای محکم برای دفاع از مکتب مهدویت است. ما خواهان مظام نوین اسلامی در جهان هستیم و برای اینکه این نظام حاکم شود خود را آماده می کنیم.

ایشان با اشاره به جشن های نیمه شعبان اظهار داشتند: باید این جشن ها حاوی اخلاق و معرفت باشد؛ تنها راه نجات جامعه جهانی ظهور است و این انقلاب زمینه ظهور است.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشتند: فتح خرمشهر نشان داد که اگر تمام جهان بر علیه ما شود با وحدت و تلاش می توانیم به اهداف بزرگ خود دست پیدا کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com