News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

باید به سمت دولت الکترونیک گام برداریم+تصاویر


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: آمار اساساً یکی از شاخصه‌های مهم برای برنامه‌ریزی دانش‌بنیان است.

ایشان بیان کردند: اگر یک نظام آمار دقیقی از ثبت احوال اسناد نداشته باشد در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی دچار مشکلاتی می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمارها باید در خدمت تئوری‌های توسعه و پیشرفت باشد، اظهار داشتند: ثبت احوال و اوراق هویتی که ارائه می‌شود برای خدمت و امور انضباطی و امنیتی نیز مهم است.

آیت الله صفایی‌بوشهری خاطرنشان کردند: نقش اوراق هویتی ثبت احوال در تدوین بانک اطلاعاتی حوزه‌های مختلف نیز مهم و اساسی است، بنابراین فضای مدیریت جمعیتی نیازمند شناخت و آمار جمعیتی است.

ایشان در ادامه فرمودند: یکی از نکات مهم، دقت در ثبت اسناد است، باید نام و نام خانوادگی به صورت صحیح در اسناد درج شود و توجه به آیین نگارش زبان فارسی نیز در این امر بسیار مهم است.

امام جمعه بوشهر فرمودند: باید با یک برنامه‌ریزی کارشناسی‌شده به گونه‌ای عمل کنیم که اسناد هویتی دچار تغییرات نشوند.

آیت الله صفایی‌بوشهری افزودند: اهمیت استفاده از سیستم الکترونیک امور اداری بر کسی پوشیده نیست، بنابراین باید به سمت دولت الکترونیک گام برداریم هر چند برخی مسائل مرتبط به ثبت احوال باید حضوری انجام شود.

ایشان فرمودند: استفاده از سیستم دولت الکترونیک علاوه بر سلامت کار، سرعت اجرای برنامه‌های و خدمات ثبت احوال را نیز بیشتر می‌کند.

امام جمعه بوشهر فرمودند: شاهد هستیم بسیاری از مردم برای انجام امور ثبت احوال خود با مشکلات مالی مواجه می‌شوند و امیدواریم متولیان امر شرایطی فراهم کنند که انجام این امور به دلیل مشکلات مالی متوقف نشود.

آیت الله صفایی‌بوشهری افزودند: باید مواظب بود پس از فوت یک فرد اسناد هویتی وی نیز باطل شود تا از سوءاستفاده‌های احتمالی از این اسناد جلوگیری شود.

khabar40395 1

khabar40395 2

khabar40395 3

khabar40395 4

khabar40395 5

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com