News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

قرارگاه فرهنگی، نیازمند دانش، مدیریت و نظارت است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نشست ائمه جمعه استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با موضوع قرارگاه فرهنگی نماز جمعه و عملیاتی کردن آن برگزار گردید.khabar040595 11

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست ائمه جمعه را پرچمداران عرصه هدایت و ولایت دانسته و اظهار امیدواری کردند: استان بوشهر با وجود شما عزیزان به آن جایگاه در خور خود با روندی که پرشتاب در پیش گرفته، برسد.

ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات ائمه جمعه، افزودند: ائمه جمعه یکی از اقشار پرکار و فعال جامعه هستند که کار آنها ساعت مشخصی ندارد و با دست خالی، مشکلات عدیده و پیچیده کاری بسیار زیادی دارند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری همچنین اظهار داشتند: بزرگی ائمه جمعه در استان موجب این شده که استان بوشهر یک استان واقعاً نمونه در سطح کشور باشد.

ایشان با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به امامت جمعه، خاطر نشان نمودند: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری، عرصه مدیریت فرهنگی در قالب قرارگاه فرهنگی است که در آخرین دیداری که ائمه جمعه سراسر کشور با ایشان داشتند بر روی این مسئله تأکید نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر استان بوشهر را اولین استانی دانستند که قرارگاه فرهنگی و مهندسی فرهنگی داشته و تأکید نمودند: این قرارگاه و مهندسی فرهنگی، نیازمند دانش، مدیریت و نظارت است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری همچنین انتصاب حجت‌الاسلام سید محمد موسوی به‌عنوان نخستین امام جمعه شهر امام حسن(ع) را به ایشان و مردم این شهر تبریک گفته و برای ایشان در این امر خطیر همچون دیگر ائمه جمعه آرزوی موفقیت نمودند.

لازم به ذکر است که ابتدای این جلسه حجت الاسلام بهمنیاری رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر و همچنین ائمه جمعه و مدعوین این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com