News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

شجره خبیثه آل سعود بداند که مرگ او حتمی است/ مسئولان کشوری جلوی FATF را بگیرند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار خانواده های شهدای منا با مقام معظم رهبری، فرمودند: معظم له در این دیدار مطالب بسیار مهمی ایراد فرمودند که مناسب است جهان اسلام و حوزه سیاست خارجی نظام پیرامون آن تحقیق و آن فرمایشات را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه لفظ شجره خبیثه ملعونه  کاملا در مورد رژیم آل سعود صدق می کند فرمودند:همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند: این شجره خبیثه نه اجازه می دهد در مورد حادثه منا کمیته حقیقت یاب تشکیل شود و نه حتی یک عذر خواهی کوتاه از خانواده های قربانیان دارد و حتی کار را به اینجا رسانید که سد فی سبیل الله می کند و مانع از حضور حجاج مسلمان ایران در سرزمین وحی می شود.

آیت الله صفایی بوشهری افزودند: مسئولیت مستقیم فاجعه منا در جوار رحمت الهی بر گردن شجره خبیثه حکام آل سعود است و این رژیم صلاحیت مدیریت حرمین شریفین را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پیام حج مقام معظم رهبری، فرمودند: رژیم آل سعود هم پیمان صهیونیست و به دنبال از بین بردن حکومت اسلامی است و جهان اسلام باید به فکر این باشد که مدیریت جدید حج در حرمین شریفین ایجاد شود.

ایشان با بیان اینکه آمریکا حامی جنایات حکام آل سعود است خاطرنشان کردند: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که حامی جنایات حکام آل سعود هستند در فاجعه منا با این رژیم شریک بودند و اکنون ماهیت رژیم آل سعود برای همگان آشکار شده است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه این رژیم غده سرطانی شده در جهان اسلام، فرمودند: این رژیم متکبر و غیراسلامی مسئولیت دنبال کردن فرمان آمریکا و انگلیس را دارد  و دو بار حجاج ایرانی درخانه رژیم آل سعود به خاک و خون کشیده شدند.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس آل سعود تاکنون یک گلوله به طرف اسرائیل و داعش شلیک نکرده و حتی یک بار علیه رژیم اشغالگر صحبت نکرده است، تاکید کردند: این شجره خبیثه بداند که مرگ او حتمی است و بزودی سقوط آنرا مشاهده خواهیم کرد، چرا که این یک وعده الهی است.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان تصریح کردند: روز عرفه روز نیایش، عبادت و ازخودگذشتن و به خدا پیوستن است و عید سعید قربان نماد از خود گذشتن انسان در زندگی به دستور خداوند متعال است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به طرح سازمان نظارت بر پول‌شویی جهانی و تامین مالی تروریست‌ها خاطر نشان کرد: این سازمان طرحی را تحت عنوان FATF در فضای ایران اسلامی مطرح کرده که برخی از نهادهای انقلابی و شخصیت‌های بزرگ ایران اسلامی مانند سپاه و بسیج تحریم ارزی داخلی و بین‌المللی شوند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مسئولان اجرایی باید با این مسئله در فضای داخلی برخورد قاطع کنند افزود: تمامی نمازگزاران، مومنان، فرهیختگان و دلسوزان نظام از مسئولان کشوری می‌خواهند با این مسئله در فضای داخلی برخورد شدید کنند چرا که اساسا این طرح  غلط و با فرهنگ اسلامی، عزت انقلابی و استقلال کشور سازگار نیست.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج افتخار و عزت ایران اسلامی هستند افزود: باید مسئولان نظام بدانند طرح تحریم ارزی سپاه، بسیج و برخی شخصیت‌ها و بزرگان انقلاب مخالف نگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است  و از این رو باید جلوی آن گرفته شود.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com