News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آل‌سعود فرزند نامشروع انگلیس است/آل‌سعود رژیمی وحشی و جنایتکار است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آئین گرامیداشت اولین سالگرد شهدای حادثه منا شامگاه شنبه (20 شهریور) در حسینیه اباعبدالله الحسین‌(ع) گلزار شهدای بوشهر با سخنرانی حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر در این آئین اظهار داشتند: هر کسی که از خانه خود خارج شود و قصد هجرت به سمت خدا را داشته باشد اما مرگ او را فرا گیرد، اجر و پاداش آن فرد به عهده خداوند متعال است.

شهدای منا دارای مقام ویژه ای نزد خدا هستند

ایشان با اشاره به اینکه اگر فرد در این راه فوت کند یا در این مسیر مهاجرت الی الله به شهادت برسد، دارای اجری جزیل است، ادامه دادند: شهدای منا هم شهید و هم مهاجر الی الله و رسول خدا (ص) هستند و دارای مزد و مقام ویژه ای نزد خدا هستند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تهاجم فرهنگی در قرآن اظهار داشتند: حمله غیر نظامی دشمن با ابزارهای ویژه علیه فرهنگ طرف مقابل برای اشغال و استحاله فرهنگی و پذیرش سلطه دشمن جهت کسب قدرت و چپاول ثروت است و در تاریخ حیات انسان این نوع تهاجم از همان ابتدای خلقت انسان توسط ابلیس آغاز گردید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه دادند: دشمنان و سردمداران جبهه دین ستیزی نیز این رویکرد را همواره در مقابل جبهه دینی به کار می برند و آن را مطابق با شرایط زمان و جامعه شناسی و روانشناسی و ضعف و قوت های جامعه هدف، طراحی و مدیریت می نمایند.

خاندان آل سعود محصول طراحی سرویس جاسوسی انگلیس است

ایشان با بیان اینکه دین الهی تنها راه کمال انسانی در هر عصر است، تصریح کردند: همواره سران جبهه دین ستیز و مردمان بی مقدار و سیاه دل با اندیشه های کج و منحرف، در مقابل کتاب آسمانی، پیامبر الهی و مردم با ایمان قرار می گیرند و با وقاحت و گستاخی تمام، جاهلانه دین الهی را انکار می کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون در جهان، آمریکا و صهیونیسم بین الملل شرایطی ایجاد کرده اند که یک گروه ملعونه و خبیثه در عربستان حاکم باشد، افزودند: ذات شجره خبیثه ملعونه خاندان آل سعود محصول طراحی سرویس جاسوسی انگلیس است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کردند: سرویس های جاسوسی انگلیس سال ها مستشرقین و جاسوسان خود را به کشورها می فرستادند و چرچیل نیز یکی از آنها بود که در قالب خبرنگار به این منطقه فرستاد شد و هدفشان تکه تکه و مرزبندی کردن کشورهای اسلامی بود.

ایشان ادامه دادند: سرویس های جاسوسی انگلیس، خاندانی در حجاز و عربستان شناسایی کرده بودند و هدف آنها حاکم کردن اندیشه جاهلیت عرب و تکفیر کردن تمامی مسلمانان بود و در نتیجه وهابیت را به وجود آوردند و با شورش بر علیه حکومت متحد واحد اسلامی، باعث شدند حکومت به دست آل سعود وهابی بیفتد.

بی منطقی و جاهلیت، ذات رژیم آل سعود است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آل سعود محصول سرویس های جاسوسی انگلیس و فرزند نامشروع انگلیس است، گفتند: آل سعود در تمامی توطئه ها و تفرقه ها نقش اساسی و اصلی را بازی می کند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری افزودند: دولت آل سعود، عنصر مضر و مخرب در اسلام است و بی منطقی، جاهلیت و دارا بودن تمامی ویژگی های استکباری، ذات رژیم آل سعود است.

آل سعود با جنایت، کار خود را پیش می برد

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه آل سعود یک رژیم وحشی و جنایتکار است که با جنایت، کار خود را پیش می برد، تصریح نمودند: این رژیم جنایتکار چند بار به عراق و کربلا حمله کردند و لشکر مسلمین را از بین بردند و در سال های ۱۳۶۶ و ۱۳۹۴ نیز حجاج ایرانی را قتل و عام کردند.

ایشان یکی دیگر از ویژگی های رژیم آل سعود را خیانتکاری عنوان نموده و فرمودند: هر جا پای اسلام ناب محمدی (ص) در میان است، آل سعود در آنجا خیانت می کند و یکی از خیانت های آنان، پایین آوردن قیمت نفت از راه تولید زیاد نفت و ارزان فروشی به بازارهای جهانی و استکباری است و حاضر شدند که ميليارد ها ضرر کنند، که جمهوری اسلامی ایران دچار ضرر و آسیب شود.

آل سعود به دنبال تحریف غیر واقعی اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره تشکیل گروهک های طالبان و تکفیری داعش در کشورهای اسلامی از سوی آل سعود، اظهار داشتند: تحریف گری اسلام یکی دیگر از ویژگی های حکومت آل سعود است و آنها به دنبال تحریف غیر واقعی اسلام هستند.

نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه آل سعود از نسل ابوجهل و ابولهب هستند، خاطرنشان کردند: آخرین کاری که آنها انجام دادند، سد فی سبیل الله شدند و راه حجاج خدا را سد کردند و به دنبال آن، مجامع بین المللی و حقوق بشری را با پول خریدند و از آن طرف نفت کشورهای اسلامی را به بیگانگان عرضه داشته و حتی ۱۱۵ میلیارد دلار اسلحه جهت کشتار مسلمین خریداری کردند و این بلاها را آمریکا و انگلیس از طریق حکومت عربستان سعودی به جهان تزریق کردند.

یاداور می شود در پایان این مراسم از خانواده های شهدای منا «محمد کامل، عبدالعزیز نساج، حجت الاسلام علی گمارلو، حمید دریانورد، عبدالرحمن لطیفی، حسین عوضی، محمد خندان، خلیل فرخ» تجلیل به عمل آمد.

khabar210695 20

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com