News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ در دنیا شناخته می‌شود و نمی‌توان به شیطان بزرگ اعتماد کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشتند:  تقوا راه رستگاری و عبودیت خداوند است و انسان مومن همواره در مسیر زندگی خدایی حرکت می‌کند.

ایشان بیان کردند: مومن باید راه خدایی زندگی کردن را دنبال کند و یکی از راه‌های خدایی زندگی کردن، تقوا و اطاعت اوامر الهی است.

nmaz-jomeh210395_20.JPG

آیت الله صفایی‌بوشهری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور فنلاند به اقدامات جنایتکارانه آمریکا و متحدانش در نقاط مختلف دنیا اشاره کردند و بیان داشتند: آل سعود جنایتکار با تربیت گروه‌های ترویستی به جان مردم بی‌گناه در نقاط مختلف دنیا به ویژه یمن افتاده و کشتار مردم یمن به نوعی بدترین نوع تروریسم است که عربستان سردمدار این نوع تروریست است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان با حمایت از گروه‌های تروریستی در جهان دست به جنایت و کشتار مردم بی‌دفاع می‌زنند، ادامه دادند: این کشورها با شعار مبارزه علیه تروریست ائتلاف ضد تروریستی ایجاد می‌کنند و خودشان دست به جنایت می‌زنند.

آیت الله صفایی‌بوشهری با محکوم کردن کشتار مردم بی‌دفاع یمن اظهار داشت: گروه‌های تروریستی توسط  آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مدیریت می‌شوند اما خود را سردمدار مبارزه علیه تروریسم معرفی می‌کنند.

امام جمعه بوشهر تصریح کردند: آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ در دنیا شناخته می‌شود و نمی‌توان به شیطان بزرگ اعتماد کرد.

ایشان با اشاره به سالروز حماسه 13 آبان گفت:  باید زمینه رشد و پیشرفت آینده‌سازان کشور را فراهم کرد و یکی از این زیرساخت‌ها وجود مدارسی با کیفیت است اما وجود 1300 مدرسه تخریبی در استان بوشهر زیبنده مردم این استان نیست.

آیت الله صفایی‌بوشهری بر ضرورت توجه دستگاه‌های فرهنگی به مراکز فرهنگی و دینی در استان تأکید کردند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com