News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تعیین رئیس جمهور جدید، نقشی در سیاست جنایتکارانه آمریکا ندارد/ مسؤولان توجه ویژه به اشتغال جوانان استان داشته باشند

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر (21 آبان) با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اظهار داشتند: انتخابات اخیر نقشی در تغییر سیاست جنایتکارانه آمریکا ندارد، چه جمهوری‌خواه بر سر کار بیاید و چه دموکرات.

ایشان بیان کردند: سردمداران آمریکا درندگان سیاسی بوده که با حمایت لابی رژیم صهیونیستی به دنبال چپاول ثروت کشورهای مختلف هستند.namazjome

خطیب نماز جمعه بوشهر افزودند: مناظره‌های دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا تنها یک میلیاردم خیانت و فساد سران آمریکا را نشان داد، آمریکا کانون شرارت، فساد و جنایت بین‌المللی است و در آینده نزدیک بیش از اینها، شاهد فساد این کشور و سردمداران آن خواهیم بود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تأکید کردند: جرثومه فساد بین‌المللی دارای ابعاد خیانتکارانه زیادی است که با رفتن یک رئیس جمهور منحرف و جانی نباید امید داشت که رئیس جمهور دیگر به سود جهان بین‌الملل ظهور کند، بلکه اینها دو روی یک سکه‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تبیین کردند: ایران اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هیچگاه نگاهی به تحولات سیاسی آمریکا ندارد، چراکه آمریکا ذاتاً منحرف و جنایتکار است.

ایشان عنوان کردند: انتخاب یک فرد جدید در انتخابات آمریکا، تأثیری در نگرش ایران به آمریکا ندارد و آمریکا همچنان به عنوان کانون شرارت در جهان مطرح است.

حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کردند: ما به دنبال بیداری اسلامی و سیاسی جهان هستیم و از خداوند سرنگونی آمریکای شرور را می‌طلبیم و این نابودی نزدیک است.

خطیب نماز جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل بیکاری در استان بوشهر اظهار داشتند: جوانان استان بوشهر نیازمندی‌هایی دارند که باید با برنامه‌ریزی دانش‌بنیان و مدیریت جهادی تأمین شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به وضعیت اشتغال در استان بوشهر تبیین کردند: اشتغال برای جوان یعنی آغاز زندگی، اگر اشتغال نباشد شاهد ایستایی در زندگی جوانان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر متذکر شدند: در فضاهای دولتی و کارآفرینی، جوانان باید مورد حمایت باشند، اخیراً در استان دیده شده که افراد متأهل دارای شغل از کار بیکار می‌شوند، بنابراین انتظار داریم مسؤولان توجه ویژه به اشتغال جوانان داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به 20 آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفتند: علم و فناوری از مهم‌ترین زیرساخت‌های استقلال  و پیشرفت یک کشور است.

ایشان خاطرنشان کردند: اگر بخواهیم دارای اقتدار بین‌المللی باشیم باید به مقوله علم و فناوری به ویژه علوم استراتژیک از جمله علوم هسته‌ای، نانو و... توجه کنیم.

حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری افزودند: باید ضمن آماده کردن زیرساخت‌ها، به نخبگان توجه کرد و بسترهای تحصیل ایشان را از دوران ابتدای تحصیل فراهم کنیم و به علم و دانشمندان خود اهمیت دهیم.

امام جمعه بوشهر تأکید کردند: مسؤولان باید به نخبگان توجه کنند و زیرساخت‌ها باید در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری رشد کند و خانواده‌ها به تحصیل جوانان و نوجوانان توجه ویژه کنند.

ایشان با بیان اینکه یکی از طرح‌های استکبار، توقف علمی ایران است، ادامه دادند: آینده هر شخص بستگی به توانمندی علمی او دارد و باید در این عرصه تلاش وافر شود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفتند: کتاب یکی از ارکان بصیرت و رشد است و امر کتابخوانی باید مورد توجه مسؤولان باشد ضمن اینکه از تلاش‌های مسؤولان اداره کل کتابخانه‌های استان بوشهر هم تشکر می‌کنم و مدیران استان هم از این مجموعه حمایت کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیاده‌روی اربعین گفتند: این کار بزرگ از دیرباز مطرح بوده و به عنوان یک حرکت حماسی و پیام حسینی مطرح است، کار بزرگ ایمانی و جهادی است که در جهان تاثیر وسیعی گذاشته لذا هر کس می‌تواند در این حرکت عظیم شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: یکی از نشانه‌های شیعه حضور در مرقد امام حسین آن هم در ایام اربعین است.

حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری توضیح دادند: شهدای ما آرزوی زیارت کربلا داشتند و به همین مناسبت هر زائری که راهی کربلا می‌شود به نیت یک شهید، حرم اباعبدالله الحسین را زیارت کند.

امام جمعه بوشهر در خطبه اول نماز هم با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز گفتند: نماز مهم‌ترین عبادت در دین اسلامی است و تاثیر شگرفی در زندگی انسان داشته و عاملی برای نجات انسان از فرو افتادن در باتلاق انحراف است. 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com