News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تجدید پیمان مردم دلوار با ولایت در سالروز سفر مقام معظم رهبری به این شهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در سالروز ورود مقام معظم رهبری به شهر دلوار در سال 70، مردم بخش دلوار ضمن دیدار با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) تجدید پیمان نمودند.

آیت الله صفایی بوشهری  با بیان اینکه هر که با خدا باشد ابر قدرت است اظهار داشتند: 13 دی سالروز  ورود رهبر معظم انقلاب به دیار رئیسعلی دلواری است  که هر ساله مردم ولایت مدار این دیار برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی  گرامی می‌دارند.

khabar131095 6

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردم شهر دلوار دارای روحیه انقلابی و جهادی هستند تصریح کردند: استعمارستیزی رئیسعلی دلواری با فتوای روحانیون در تاریخ ثبت است و روحیه انقلابی مردم دلوار تنگستان  میراث ماندگار رئیسعلی دلواری است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر ماندگاری روحیه جهادی در همه عرصه انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هیچگاه دلاوری مردم  قهرمان دلوار و سردار بزرگ مبارزه با استعمار رئیسعلی دلواری را فراموش نمی‌کنند.

آیت الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه  نام رئیسعلی دلواری در  جهان  ثبت است افزودند: مبارزه با تجاوز استعمار و مانع از فساد فرهنگ، سیاست و اجتماع  سبب ماندگاری نام رئیسعلی دلواری در جهان شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استعمار انگلیس چهار بار به استان بوشهر حمله کردند فرمودند: بار آخر که دلوار و بوشهر  را نشانه گرفتند رئیسعلی دلواری و مردم دلوار و در یک فضای بزرگتر مردم استان بوشهر در برابر انگلیس ایستادند به گونه‌ای که جرات حمله به ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس را پیدا نکردند.

امام جمعه  با اشاره به اینکه پرتغال،بلژیک و انگلیس استان بوشهر را مورد تهاجم قرار دادند افزودند:  مردم  دلاور استان بوشهر با همراهی روحانیون در شکست  متجاوزان نقش برجسته‌ای داشتند.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کردند:مردم دلوار با اتکا و ایمان به خدا و تقوای انقلابی و پیروی از علما به سرداری رئیسعلی دلواری نشان دادند که  اگر انسان با خدا باشد ابر قدرت است.

نماینده ولی فقیه در استان  بوشهر، قیام مردم دلوار را یک قیام الهی دانستند و خاطر نشان کردند:  رئیسعلی دلواری که سردار الهی بود با همراهی مردم  خدایی دلوار چون با خدا بودند امدادهای الهی نصیبشان شد و ایران را نجات دادند.

امام جمعه بوشهر افزودند: مردم، روحانیت، مسئولان، سپاه و بسیج منطقه دلوار همان روحیه رئیسعلی دلواری را دارند.

ایشان بیان کردند:گردهمایی اهالی دلوار هر ساله در 13 دی نیز گواه ارادت قلبی این خطه به رهبر معظم انقلاب است.

khabar131095_6.JPG

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com