News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پروژه نفوذ و براندازی نظام از طریق جنگ نرم از برنامه‌های مهم استکبار جهانی است+تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز (چهارشنبه) صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر به ‌مناسبت آزادسازی خرمشهر با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، معاون استاندار، فرماندهان ارتش و سپاه و جمعی از مسئولین استانی در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار گردید.

آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بدست پرتوان رزمندگان اسلام اظهار داشت: پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد تحولی جدید در مبادلات نظامی در فضای ملی و فراملی ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به جهاد نظامی افزود: رزمندگان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس با جهاد نظامی اوج اقتدار از خود نشان دادند.khabar300396 15

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امنیت استان بوشهر نشأت گرفته از تلاش نیروهای مسلح و امنیتی است خاطر نشان کرد:ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی و امنیتی  ضمن ارتقاء امنیت استان بوشهر فضایی پر از اقتدار و صلابت آفریدند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استکبار تهاجمات گوناگونی علیه نظام اسلامی ایران اجراء کرده است گفت: تهاجم جهان استکبار به ایران اسلامی منحصر به تجاوز نظامی نمی‌شود بلکه تهاجم در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علم فناوری مورد توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به جهاد کبیر در عرصه‌های تهاجم استکبار خاطر نشان کرد: جهادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی آن تاکید دارند جهاد کبیر است که  در راستای مقابله با اندیشه‌های جهان استکبار است.

ایشان با بیان اینکه اجرای پروژه نفوذ و براندازی نظام از طریق جنگ نرم از برنامه‌های مهم استکبار جهانی است تاکید کرد: جهاد کبیر تنها راه مقابله با اینگونه تهاجمات است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم جهاد کبیر در مقابله با ترفندهای دشمنان تصریح کرد: با توجه به اجرای پروژه نفوذ و براندازی نظام از طریق جنگ نرم از سوی استکبار جهانی جهاد کبیر باید در دستور کار همگان قرار بگیرد.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: تمامی نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر در مبارزه با جنگ نرم از طریق جهاد کبیر، اقتدار و عزت می‌آفرینند.

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com