News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ترامپ توهم دوران کودکی خود را دارد/ کوچکترین تعرض آمریکا با پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام مواجه می شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله  صفایی بوشهری امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست نه شرقی نه غربی و اتکای به اسلام عزیز باید سرلوحه تمامی امور این مجلس در عرصه های مختلف باشد؛ اسلام دین کاملی است و نیازی به شرق و غرب ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقتصاد را یکی از مهمترین موضوعات بعد از انقلاب عنوان کرد و افزود: اقتصاد یکی از مهمترین موضوعات زندگی است و یکی از اهرم های فشار دشمنان همین موضوع اقتصاد و تحریم ها و مدیریت سیاسی اقتصاد است به همین دلیل مسؤولان نظام بایستی برای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی طرح کلانی بنویسند و ایران به عنوان کشوری مهم در عرصه اقتصاد مطرح شود.

IMAGE

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شرایط رشد اقتصادی در کشور فوق العاده است اظهار داشت: مسؤولان اجرایی ما باید عدالت محور باشند و بر اساس عدالت طراحی روزآمد داشته باشند.

ایشان وجود فقر در جامعه را نشان از ضعف مسؤولان در داشتن مدیریت اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: مسؤولان باید بکوشند فقرا را در کشور ریشه کن کنند و ثروت ملی به شکل صحیح و عادلانه تقسیم شود.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود با محکوم کردن سخنان سخیف ترامپ در سازمان ملل علیه ایران اسلامی ابراز داشت: حرف های ترامپ سخیفانه، کودکانه و مداخله جویانه است، این شخص در سازمان ملل مطالبی را بیان کرد که نشان از شخصیت خود و سران سیاسی آمریکا دارد.

وی بیان داشت: خلق و خوی آمریکا تجلی در همین شخص دارد و کسانی که به آمریکا اعتماد می کنند گویی که به همین شخص اعتماد کرده اند؛ عصاره اندیشه های سیاسی آمریکا همین ترامپ ابله است.

خطیب نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: آمریکا در یک صورت رضایت می دهد آن هم در صورتی که کشور مقابل تسلیم شود اما مردم ایران از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) درس گرفته اند و شعار آنها هیهات منا الذله است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ترامپ دچار توهم دوران کودکی خود شده ابراز داشت: آمریکا بداند در صورتی که بخواهد کوچکترین تعرضی به ایران داشته باشد با پاسخ دندان شکنی از سوی رزمندگان اسلام و مردم ایران مواجه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: دفاع مقدس برگ رزینی در تاریخ ایران به یادگار ثبت کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com