News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در آستانه روز نیروی هوایی + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز و در آستانه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی در ۱۹ بهمن ۵۷ و روز نیروی هوایی، فرماندهان و جمعی از کارکنان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر، با آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی، اظهار داشت: نیروهای مسلح برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار، صیانت، امید، آسایش و آرامش جامعه هستند.

ایشان در ادامه افزود: بی تردید دشمنان این انقلاب و جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به دنبال مهار، کنترل، تخریب و براندازی این انقلاب هستند و از شیوه های مختلف مانند تهاجم سخت، نرم و جنگ های نیابتی در تمامی اشکال استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم در طراحی و برنامه ریزی بازدارنده است و هم صیانت بخش و دارای قدرت بالای مقاومت در قبال عملیات تهاجمی است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: هر کشوری که دارای نیروهای مسلح قوی باشد قطعاً در معادلات سیاسی و نظامی و حتی اقتصادی و اجتماعی جهان دارای جایگاه خاص بین المللی است.

ایشان ادامه داد: یکی از عواملی که باعث شده انقلاب اسلامی ایران این طور مستحکم بماند و در مقابل تهاجمات ایستادگی کند، وجود نیروی های مسلح قوی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح نمود: نیروهای مسلح یک نظام هر چه قوی تر باشند آن نظام قوی تر، سرافزارتر و دارای امنیت و آرامش وسیع، عمیق و جدی خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران قبل از وقوع انقلاب به عرصه انقلاب ورود پیدا کرد و این ویژگی خاص نیروی هوایی است.

ایشان در پایان گفت: پس از پیروی انقلاب نیز همواره نیروی هوایی به عنوان یکی از نیروهای مهم، قوی و دانش بنیان در جغرافیای نیروهای مسلح مطرح بود و اوج آن، هشت سال دفاع مقدس است.

 khabar00181196 1

 khabar00181196 2

 khabar00181196 3

 khabar00181196 4

 khabar00181196 5

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com