News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

در بازار، تولید و توزیع اجناس عدم تدبیر و ناکارآمدی برخی مسئولان مشاهده می‌شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر بابیان اینکه به خیال خام آمریکا و هم‌پیمانانش که شکست ایران قطعی است، اظهار کرد: آمریکا با سیاست دوگانه هر چند می‌خواهد علیه کشور دسیسه در ابعاد تهاجم سخت و نرم کند اما سرانجام توطئه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی ایران منجر به شکست و این خیال خام 4 دهه دائم تکرار می شود.

وی ادامه داد: ثبات اجتماعی، امنیت و وحدت ملی، پایداری بر مبنای انقلاب اسلامی، حرکت روبه رشد علمی، گسترش فرهنگ انقلابی، پیشرفت دفاعی و موشکی از مولفه‌ها و عناصر اقتدار ایران اسلامی است که آمریکا و جهان استکبار در پی شکست دادن این عناصر است.

امام جمعه بوشهر گفت: هر چند دشمن  روی جوانان انواع توطئه‌‌ها و دسیسه‌ها را برنامه‌ریزی کرده ولی بسیاری از جوانان با تمام وجود از حریم انقلاب، اسلام، ایران  و ولایت دفاع می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به رزمایش عظیم اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)2  اظهار داشت: این رزمایش نشان از توجه بسیجیان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع از حریم انقلاب، آمادگی خدمت رسانی و توسعه و پیشرفت دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر ارائه تدابیر جدی در تولید انبوه و  تامین معیشت مناسب مردم گفت: مسئولان باید نظارت بر تولید و فروش داشته باشند و نباید با قیمت‌های کاذب فضای زندگی برای مردم سخت شود.

وی با تاکید بر نظارت کارآمد بر تولید و فروش کالا در بازار خاطر نشان کرد: متاسفانه در بازار، تولید و توزیع اجناس عدم تدبیر و ناکارآمدی برخی مسئولان مشاهده می‌شود.

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند، اظهار داشت: با این همه ظرفیت اقتصادی باید مردم در عرصه اقتصاد آرامش  و  زندگی راحتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: گرانی و کمبود و تورم در برخی از مایحتاج مردم سبب شده که مردم گلایه داشته باشند که باید مسئولان ذیربط در این عرصه تدابیر ویژه‌ای ارائه کنند.



آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: مسئولان به فکر اقتصاد جامعه باشند و این شرایط نباید بر زندگی مردم اثربگذارد، با تلاش جهادی و اتحاد مسئولان و مردم می توان از بحران خارج شد.

khabar00130797 1

khabar00130797 1

khabar00130797 1

khabar00130797 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com