News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تشکر و قدردانی آیت الله صفایی بوشهری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم

ستایش و سپاس خداوند را سزاست که ما را آفرید و هدایت نمود و درود بی پایان بر پیامبر آگاهی و رحمت که ما را شریعت آموخت و خاندان پاکش که ایزد متعال بر ما رهروی راهشان را واجب فرمود.

چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی می داریم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را همواره قرین به نور و درود می داریم.

حضور باشکوه و سراسر شور و شعور مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دار الحماسه بوشهر برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران و استان گرانقدر بوشهر افزود.

حضوری پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم عزیز به آرمان ها و ارزش های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.

حضور حماسی مردم در 22 بهمن چهل سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه گویی های دشمنان انقلاب به ویژه سران جنایت کار امریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه ای آنان بود که در اندیشه توطئه، بحران و براندازی انقلاب از راه های مختلف بودند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» می باشد.

مردم عزیز ایران نظام اسلامی را خود بنیان نهاده اند و برای آن جان ها داده اند و هرگز به خاطر کمبود های تحمیلی و یا سوء مدیریت ها، تنها نمی گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می کنند و مشکلات را از درون خانواده انقلاب در پی حلّ آن بر می آیند.

مردم عزیز همواره با انقلاب بوده و می باشند و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده باشند.

اینجانب صمیمانه از حضور مردم انقلابی، با فرهنگ و ولایتمدار استان بوشهر در این راهپیمایی که در فضایی پر از باران رحمت الهی برگزار گردید، تشکر و قدردانی می نمایم و از تمامی اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن تقدیر می نمایم و موفقیت و بهروزی آحاد ملت و مردم گرانقدر استان بوشهر را از خداوند منان خواستارم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

22 بهمن 97

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com