News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور جوانان انقلابی محقق می‌یابد + تصاویر

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با حضور جوانان انقلابی، پای‌کار، مؤمن، اهل دانش و ولایتمدار تحقق می‌یابد.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای استان بوشهر که با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: آینده این کشور به‌وسیله جوانان انقلابی و ولایتمدار رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب با نمای کلان دانش‌بنیان اسلامی برای پیشرفت است تصریح کرد: تمدن محصول فکر و اندیشه مدیریت انسان است و امروز بزرگ‌ترین ثروت استان بوشهر منابع انسانی و جوانان ولایتمدار و انقلابی آن است که موجب معروفیت این استان شدند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: بوشهر استانی انقلابی، ولایتمدار و جهادی است و با توجه به ظرفیت‌های موجود این استان امروز به‌عنوان الگوی تنظیم سند اقتصاد دانش‌بنیان کشور پذیرفته‌شده است.

امام‌جمعه بوشهر اضافه کرد: این استان همچنین به‌عنوان منطقه ویژه علم و فناوری و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب معرفی‌شده و اگر قرار است به‌عنوان الگوی تمدن اندیشه‌های اسلامی بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب باشیم باید باایمان، اخلاق، دانش و کار جهادی در این خصوص اقدام کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: برگزاری این عهده واره نشان می‌دهد استان بوشهر به‌عنوان یکی از استان‌های جوان کشور بر اساس نگاه رهبر معظم انقلاب، دانش، توسعه و پیشرفت، مدیریت جهادی و حضور همه‌جانبه جوانان درحرکت است و این آغازی برای انجام کاری بزرگ در استان و تبدیل‌شدن به الگویی برای تمام ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر استانی غیر مکشوف در بخش سرمایه‌های سرزمینی است اما سرمایه‌های انسانی این استان از سرمایه‌های زیرزمینی آن بسیار مهم‌تر است.

khabar0210998 1

khabar0210998 1

khabar0210998 1

khabar0210998 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com