News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

با برپایی نمايشگاه علوم قرآني، در گسترش معارف ديني و فرهنگ قرآني تاثیر گذار باشید.

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در آيين افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی در مجتمع فرهنگی هنری 9دی بوشهر پس از افتتاح نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز بوشهر فرمودند: نمايشگاه مي تواند آغاز كاري بزرگ، بويژه براي جوانان باشد.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: نمايشگاه هاي قرآني تجليگاه تلاش هاي عرصه هاي مختلف معارف ديني در حوزه قرآن است و نشان از توسعه و پيشرفت معرفتي، پژوهشي و نوشتاري قرآن در دو عرصه نرم افزاري و رسانه مكتوب است.  
ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: ماه مبارك رمضان بهار قرآن است و نمايشگاه قرآني نيز بوستان الهي اين كتاب آسماني است.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري بیان داشتند: استان بوشهر از قديم الايام استاني قرآني بوده و مي بينيم كه فرزندان اين ديار تا چه اندازه در زمينه قرآن در کشور موفقيت هاي شگرفي ايجاد مي كنند به هيمن خاطر نمايشگاه علوم قرآني مي تواند در گسترش فرهنگ قرآني و معارف ديني در جامعه موثر باشد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: فضاي استان بوشهر در عرصه سخت افزاري و نمايشگاهي ضعيف است و بايد نمايشگاه هاي بزرگي براي معارف ديني، حوزه هاي علمي و كارهاي پژوهشي ايجاد شود تا افراد بتوانند زحمات و كارهاي خود را عرضه كنند.
ایشان خاطر نشان نمودند: متصديان اين نمايشگاه نيز زحمات زيادي براي برپايي آن كشيده‌اند اما بدليل كمبود فضا در عرصه سخت‌افزاري كار بزرگي صورت نگرفته و بايد در اين زمينه كارهاي خوبي صورت گيرد.
امام جمعه بوشهر از مردم خواست كه از اين نمايشگاه بازديد و از كتاب‌ها در حوزه قرآني استفاده كنند و نقطه نظرات و پژوهش‌هاي خودشان را ارائه دهند تا در آينده يك فضاي دقيق با حوزه پژوهشي بهتري برگزار شود.


 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com