News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نیروهای وفادار به نظام باید دارای وحدت در سایه ولایت باشند.

 

 به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه، فرمودند: نقش سپاه در دفاع از ارزش‌های اسلامی محکم و تعیین کننده است.
خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه با بیان اینکه وحدت اصولی در سطح جامعه لازم است، خاطر نشان نمودند: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در جغرافیای میهن اسلامی هستند لازم است که تمامی نیروهای وفادار به نظام دارای یک وحدت اصولی در سایه ولایت باشند. 
ایشان با تأکید بر اینکه سیره و زندگی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) باید الگویی برای جامعه اسلامی باشد، افزودند: از شاخصه های سیره حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، بر حذر داشتن جامعه از سقوط در دامن خطا و اشتباه، بیدار کردن خواص جامعه از دسیسه‌های فتنه انگیزان، تحرک وسیع تبلیغاتی جهت سوق دادن مردم به سوی دین و دیانت است.
امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به پیشتازی سپاه در عرصه پیشرفت از نگاه مقام معظم رهبری، خاطر نشان نمودند: پاسداران به حق رهرو ابا عبدالله الحسین(ع) بوده اند و در حال حاضر به عنوان رکن رکین نظام جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد دفاع مقدس نظامی و فرهنگی پیشرو و پیشتاز هستند.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با بیان اینکه حجاب، پاسداشت ارزش های وجود یک زن و صیانت از حریم عفت بانوان است، افزودند: از همه بانوان عزیز تقاضا دارم سیره حضرت زهرا(س) را در پیش بگیرند و خداپسندانه در جامعه حضور پیدا کنند.
ایشان در ادامه خطبه‌هاي نماز جمعه بوشهرتصریح نمودند: از تمامی اصحاب تحقیق و پژوهش، فرهنگ و دانش و رسانه تقاضا دارم در تعیین نقش حجاب، روشنگری و مطالعات کارشناسانه داشته باشند و در عرصه ارزش آفرینی حجاب برای یک زن کار فرهنگی بسیار گسترده انجام دهند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با گرامیداشت تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به شاخصه پیشرفت جوانان در اسلام و ایران اشاره نمودند و افزودند: جوانان ایران اسلامی سرمایه های ملی و حقیقی این کشور هستند و جوانان در عرصه تحصیل علم، فنآوری، مهارت افزایی، فنون مختلف، تهذیب نفس، بصیرت، آشنایی به معارف دینی و تعالی عرفانی صیانت از خود در مقابل ترفند های سیاسی دشمن و دشمن شناسی تلاش کنند.  
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان خطبه‌هاي نماز جمعهبوشهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که باید در همه عرصه‌ها برای خدمت به جوان و پیشرفت اندیشه جوان کوشش نمود، خاطر نشان نمودند: از مسئولان محترم در فضای ملی و استان ولایتمدار بوشهر تقاضا دارم به جوانان در زمینه اشتغال زایی و مهارت افزایی توجه ویژه داشته باشند.


  

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com