News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جمعی از فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری دیدار کردند + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز در سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.khabar191199 1

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست ضمن تبریک دهه گرامیداشت دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با بیان اینکه یکی از مهمترین مؤلفه های قدرت یک نظام، اقتدار دفاعی است، فرمود: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در ساختار هندسه اقتدار نظام، دارای جایگاه بسیار ویژه ای است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در ساختار اقتدار دفاعی، امنیت هوایی در عرصه های آفندی و پدافندی بسیار مهم است، اظهار داشت: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دارای توانمندی های بسیار اقتدار آفرین برای نظام بوده و هست.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در این 42 سال، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق ترین ارکان پیشرفت و عرصه دفاع از نظام بوده است، تصریح کرد: در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تمام فراز و نشیب های آن، همواره نیروی هوایی یک نیروی موفق، پیروز و توانمند بوده و تاثیر بسزایی در عرصه آفرینش قدرت داشته است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروی هوایی یک نیروی دانش بنیان است، گفت: باید در عرصه نرم افزار و تولید دانش هوایی به پیشرفت های فوق العاده ای برسیم که نه تنها به خودکفایی بلکه به مرجعیت درعرصه تولید دانش هوایی دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر توانمندی در عرصه سخت افزاری دانش هوایی را نیز ضروری دانسته و افزود: در عرصه ساخت و تأمین قطعات مورد نیاز و همچنین تولید جنگ افزارها باید به خودکفایی و مرجعیت برسیم.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: الان در عرصه قدرت و مدیریت عملیات های هوایی، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در جهان زبانزد است.

وی با بیان اینکه در هندسه نظامی باید خدامحوری خیلی مورد توجه قرار گیرد، افزود: در ساختار نیروی های مسلح گذشته از دانش لازم است ایمان، تقوا، اخلاق، اتکا به خدا و توانمندی های فرهنگی و اعتقادی بسیار مورد توجه قرار گیرد چون یک ارتش اگر خدا داشت پیروز است اما اگر با خدا نبود هر چند تجهیزات بسیاری داشته باشد موفق نخواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری فرمود: در عرصه ولایتمداری نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ولایتمدار و تابع فرماندهی کل قوا هستند و این از افتخارات نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که لشکر خدا هستند.

در پایان این نشست لوح تقدیری از طرف امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش بابت حمایت های آیت الله صفایی بوشهری از نیروهای مسلح به خصوص نیروی هوایی به ایشان اهدا شد.

khabar191199 1

khabar191199 1

khabar191199 1

khabar191199 1

khabar191199 1

khabar191199 1

khabar191199 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com